Pastrini di granitu

A petra di pavimentu hè un materiale destinatu à a stallazione di camini di giardinu, strade, camini è grandi spazii. Hà a forma di un cubu.
I pavimenti sò fatti:
pugnalata,
segato a scaglie,
Completamente segatu.
I petri di pavimentazione chipped sò ottenuti da tagliate una petra da 6 lati, a petra piglia a forma di un cubu, ma senza una geometria ideale.
I petri di pavimentazione sawn-split sò ottenuti da a serratura di petra da 4 lati è chipping da 2, tali pavimenti anu una geometria ideale intornu à u perimetru è ligeri irregularità nantu à i lati di fronte è di daretu.
Pietri di pavimentazione cumpletamente segati sò ottenuti da a serratura di petra da 6 lati, tali pavimenti anu una geometria ideale.
I blocchi di petra più durable fatti di granitu, arenaria, quartzite è dolomite. Pavimenti sò materiali forti, durable è assai bellu. I chjassi fatti di pavimenti sò serviti dapoi seculi, perchè ùn era per nunda chì in u Medievu tutte e strade principali eranu pavimentate cù petri di petra. In u nostru tempu, un esempiu hè a Piazza Rossa.
Raccomandazioni pratiche per a posa di pavimenti
Nta l'ultimi anni, i pavimenti di pavimenti, culurite è figurati di pavimenti è altri elementi di pavimentazione architettonicamente spressivi è pratichi di picculi pezzi anu cuminciatu à vultà à i trotti è e strade di e cità russe. Tuttavia, a cultura di travaglià cù tali materiali ùn hè micca sempre currisponde à e so capacità funziunali è estetiche. Viulazioni di a tecnulugia di a stallazione di elementi di pavimentazione di pezzi chjuchi, l'usu di materiali chì ùn currispondenu micca à u scopu di u revestimentu spessu porta à u fattu chì e strade è i trotti fiascanu, l'intubazione, l'elementi individuali si alluntananu è colapsanu. Per quessa, quandu si ponenu elementi di pavimentazione di pezzi chjuchi, hè impurtante seguità a tecnulugia, usà currettamente i materiali è l'equipaggiu speciale per fà u travagliu nantu à a posa di pavimenti.
Preparazione di a basa per a stallazione di pavimenti.
Per principià u travagliu, quandu si preparanu a basa per a stallazione di pavimenti, unu deve compactà u subgrade à un statu stabile. In questu casu, una attenzione particulari deve esse pagata à l'urganizazione di u so drenaje. Se u subgrade hè umitu cù una bassa capacità portante, i materiali geosintetici sò deve esse usatu. In ogni casu, se u tarrenu hè sabbia, spessu ùn hè micca necessariu di mette una capa di trasportatore.
Preparazione di u lettu per u pavimentu (pusendu pavimenti).
A pendenza trasversale di u lettu deve currisponde à a pendenza trasversale di a cuperta esterna. U gruixu di a capa sottostante hè 2-5 cm. U limitu superiore ùn deve esse superatu, altrimenti, sottu l'azzione di a carica operativa, u revestimentu esternu (pavimenti) pò esse deformatu. Sand of fractions 0-2 o 0-4 mm hè u più adattatu cum'è u materiale di a capa sottostante. petra sfracicata fina cù un grandore di particella di 1-3 o 2-5 mm, è ancu una mistura di sabbia triturata cù petra triturata cù una dimensione di particella di 0-5 mm. A dimensione di particeddi grossi ùn deve esse più di 8 mm.
In i zoni cù carichi di trafficu aumentatu, hè cunsigliatu per aghjunghje cimentu o calce cum'è aglutinante per a capa sottostante. In i zoni sottu tetti o capanni, u materiale sub-base generalmente ferma seccu è soltu. In questu casu, i pavimenti sò posti in un mortaru seccu è una mistura di petra sfracicata adattata, è dopu à pusà, tutti i spazii trà e petre sò chini di sabbia fina.
Posa curretta di pavimenti.
Pavimenti deve esse pusatu esattamente in altezza, angolo di inclinazione è tenendu in contu a direzzione di a strada (longu u cordone), allughjendu spazii abbastanza per e cuciture. Cù compactazione forzata (ramming), ancu i più chjuchi errori in a stallazione di pavimenti ùn ponu esse eliminati. Questu hè ancu appiicatu à e petre cù spacers. In ogni casu, i gaskets ùn ponu micca esse cunsideratu cum'è un sustituzione cumpletu per i giunti di riempimentu quandu si ponenu pavimenti. Puderanu solu serve com'è aiutu per assicurà una certa larghezza di e cuciture. U locu è e dimensioni di e cuciture longu à i bordi di i curbstones è altri elementi è strutture chjusi deve esse pianificatu in cunfurmità cù a griglia modulare. In questu casu, deviazioni dimensionali di ± 3 mm, per via di a tecnulugia di fabricazione di elementi di pavimentazione, deve esse cunsideratu. Questu permetterà, se ne necessariu, di rimpiazzà e petre o tile in u revestimentu.
Per assicurà a dritta di e cuciture, i cordi sò tirati in a direzzione longitudinale circa ogni 3 m. Quandu marcate grandi spazii, hè necessariu di tirà i cordi in dui direzzione è ogni 1-3 m per cuntrullà l'osservanza di l'anguli dritti.
Cum'è un quadru per i zoni pavimentati, curb o petre di bordu pusatu in un lettu di cimentu deve esse usatu, chì, in regula, percive in modu abbastanza affidabile a carica nantu à i bordi di u revestimentu. Queste fence sò stallate prima di mette a parte esterna di u pavimentu per impediscenu a mistura trasversale è a sedimentazione di e petre.
I zoni pavimentati adiacenti à l'edifizii sò disposti in tale manera chì l'acqua di a superficia ùn scorri versu l'edifiziu, ma luntanu da ellu. Altrimenti, hè necessariu di furnisce i canotti è inlets di pioggia vicinu à u bastimentu stessu.
In cunfurmità cù i requisiti di a norma DIN 18318, a rugosità di a superficia esterna in un segmentu di cuntrollu di 4 metri di u pavimentu di petre di cimentu è lastre di cimentu ùn deve micca più di 10 mm. Tuttavia, stu criteriu deve esse sempre cunsideratu in cunghjunzione cù a struttura di a parti esterna di u pavimentu. A diffarenza di l'altitudine di e petre di pavimentazione hè generalmente cumpensata da mette in un lettu di sabbia relativamente soltu.
L'scelta di l'equipaggiu per a stallazione di elementi di pavimentazione di picculi pezzi.
Per ottene revestimenti d'alta qualità è durable da elementi di pavimentazione di pezzi petite (pavimenti), hè cunsigliu di utilizà a tecnulugia muderna. I platti vibranti cù un pesu di travagliu di 130 kg è una forza centrifuga di 18-20 kN rispondenu à i requisiti per a compactazione di rivestimenti pavimentati finu à 6 cm di spessore. kg cù una forza centrifuga di almenu 20-30 kN sò usati. Per a stallazione di pavimenti più grossi, hè necessariu di utilizà vibratori chì pesanu 200-600 kg cù una forza centrifuga di circa 30 à 60 kN.
A gamma di l'applicazioni per i platti vibratori include u travagliu da a compattazione di a terra in trincee è spazii aperti, cumprese terreni cohesive, à a compactazione di cobblestones pesanti di pavimenti pavimentati.
A facilità di funziunamentu di i platti vibranti hè assicurata da l'usu di platti supplementari standard inclusi in u set di consegna, l'ajustamentu fluidu di u muvimentu di a macchina in avanti è in daretu, realizatu da u sistema idraulicu, è ancu l'iniziu elettricu è un modu di velocità addiziale.
A piastra vibrante hè compatta, hà un centru di gravità bassu è una altezza minima di travagliu. U sistema di regulazione permette di adattà a macchina à diversi tipi di terra. U modu di velocità addiziale permette di aumentà a vitezza di u muvimentu di a piastra vibrante nantu à a piattaforma di travagliu finu à 28 m / min.
A falda di gomma di un prufilu speciale pusatu trà a parte superiore massiva di a vittura è una piastra basica esclude u colpu di terra in a vittura. A vibrazione hè significativamente ammortizzata da ammortizzatori inclinati.
Vibrocompactazione di elementi di pavimentazione disposti.
Una superficia liscia di pavimenti pò esse ottenuta solu cù l'aiutu di una piastra vibrante, chì compacta u revestimentu à un statu stabile. Quandu si usanu platti vibranti cù forza centrifuga regulable, u livellu più bassu di putenza deve esse sceltu, secondu u grossu di e petre.
Trattamentu finale di una copertura dopu a stallazione di blocchi di petra.
Dopu à a vibrocompaczione, i petri di pavimentazione (superficie pavimentata) deve esse sprinkled with sand, chì deve stà nantu à sta superficia per qualchì tempu per pudè cumpricà tutte e cuciture bè.
I pavimenti nantu à i quali i veiculi si movenu deve avè cuciture cù un riempimentu abbastanza forte è stabile in modu chì e forze di cisura create da a carica di e roti sò trasmesse in modu affidabile da petra à petra, altrimenti e petre si moveranu relative l'una à l'altru. U riempimentu di i giunti durante a posa di pavimenti hè cunsigliatu principalmente in i lavaggi di l'auto è in stazioni di benzina. A larghezza di e cuciture ùn deve esse menu di 8 mm. Quandu sceglite u materiale di potting ghjustu, i cundizioni climatichi è di u funziunamentu deve esse cunsideratu. L'usu di materiali di riempimentu bituminoso o simili mantene una certa elasticità di u pavimentu.

Pastrini di granitu
Pastrini di granitu
Pastrini di granitu
Pastrini di granitu Pastrini di granitu Pastrini di granitu



Home | Articles

December 18, 2024 16:50:46 +0200 GMT
0.005 sec.

Free Web Hosting