U cladding di facciate di l'edifiziu cù petra naturali pò esse cuntinuu, quandu tutta a superficia hè chjappata, o parziale, quandu solu elementi individuali di a facciata sò chjappi. Per a decorazione di u muru, pudete aduprà a petra naturale cruda (in forma di "lastri salvatichi") o processatu. Qualunque sia l'architettura di l'edifiziu, pudete sempre sceglie una petra naturale chì decorarà a vostra casa di campagna in cunfurmità cù u stilu è avè caratteristiche funziunali ottimali.
I modi di mette u cladding sò diffirenti, per una più espressività, pudete aduprà un finitu cumminatu: petra naturali cù inserzioni di petri decorattivi è "frammenti". A petra currettamente selezziunata è posta currettamente richiede un mantenimentu minimu. Quandu finiscinu a facciata di un edifiziu cù petra naturali, hè impurtante d'observà attentamente tutte e tappe di u travagliu di affruntà è seguità a tecnulugia. Hè megliu se sti travaglii sò realizati da i prufessiunali.
Prima di prucede cù u revestimentu di u muru, u so pianu hè aghjustatu da pendendu cù fili di piombo per determinà a pusizione di a superficia frontale di u cladding è, se ne necessariu, allineà e so depressioni o bumps. U primu stadiu di appiccicà i mura hè a marcatura di i fili di piombo, partendu da i cantoni esterni è i piani, dopu i penditi di l'apertura è i cornici sò marcati. I linii assiali sò appiicati à tutta l'altezza di l'edificazioni: da l'eaves à u sotano. Dopu appiccicatu, i rails-ordini verticali sò attaccati à i mura, pusendu à una distanza di 10-15 m l'una di l'altru, è tutte e fila di cladding sò marcati nantu à elli, tenendu in contu i linii horizontali destinati di cinture è jumpers. Allora, i rails di allineamentu horizontale sò stallati cù cuciture verticali marcati trà e lastre di cladding. In u risultatu di tali marcatura, cù l'aiutu di rails verticali è horizontali di faro, a pusizione di ogni lastra di petra naturali destinata à u cladding hè determinata. S'ellu hè previstu di appiccicà e lastre di rivestimentu di petra naturali à u muru cù parentesi o ganci, i dati di fissazione sò incrustati in u muru prima di u cladding.
I lastre di facciata di petra naturale sò preparati per a stallazione in attellu cù l'equipaggiu speciale. In i platti, i grooves è i sockets per i fasteners sò punched, dopu à quale i pezzi finiti sò urdinati, selezziunati da u tonu di culore è marcati. A superficia di e lastre di rivestimentu di petra naturali pò esse sottumessi à vari processi, u cliente pò sceglie un altru tipu di texture. Da questu, à u turnu, depende di u metudu di stallà i platti è sigillate e cuciture trà elli. Di solitu, u grossu di e cuciture trà i platti di cladding ùn deve esse più di 2-3 mm. In questu casu, i pezzi sò stallati nantu à un mortar di cimentu. Socle cladding slabs rest on cutoffs of strip foundations, a larghezza di quale deve esse più di u gruixu di u cladding. Cù fundazioni colonnare, i chjassi di u sotano sò stallati nantu à un bloccu di cimentu.
U fastening di e lastre di petra naturali cù ancore o crutches in forma di T hè aduprata quandu si face cù lastre pisanti, fermamente fissati à a basa. Quandu finiscinu cù lastre di petra naturali, tutti i fasteners sò chjappà cù i bordi superiori di e lastre. L'estremità di i fasteners inclusi in i sockets di i tavulini è di i mura deve esse cumpletu o piegati, cunghjunati in i sockets cù cunei d'acciaio. Allora sò sigillati cù un mortaru: per i rivestimenti di marmura - cun un mortaru mischju nantu à u cimentu Portland ordinariu o biancu cù una proporzione di 1: 1: 6 o cù un cimentu biancu cù una proporzione di 1: 3. Per a maiò parte di l'altri tipi di petra, u mortaru nantu à u cimentu ordinariu pò esse usatu.
I platti di fronte fatti di petra naturale sò stallati in una certa sequenza. Prima, u pianu hè pruvatu à seccu, marcatu nantu à a superficia di u muru i posti per punching sockets for fasteners, chì currispondenu à i sockets in i bordi di e lastre. I nidi marcati in i mura sò perforati cù perforatori elettrici o sbattuti cù una strumenta pneumatica, sicondu i marchi fatti, un mortaru hè stallatu nantu à u lettu, sopra à quale sò disposti cunei di lignu, è una lastra hè calata. elli. A lastra hè adattata à a pusizioni necessaria cù l'aiutu di tensori è cunei disposti, è dopu ogni lastra (à una altezza di più di 1 m) hè cunnessu à i lastri vicini cù pironi. In certi casi, e lastre sò temporaneamente attaccati à u mortar di gypsum installatu prima. Dopu avè fissatu i platti di a fila, cumincianu à riempie u spaziu trà i platti è a basa cù u mortar, se questu hè furnitu da u prugettu.
U cladding ùn pò esse rigidamente fissatu à a muratura. In questu casu, i platti di affruntà sò stallati nantu à i vertici verticali, fissi durante u prucessu di pusazione o dopu cù parentesi à u muru. I platti di cladding sò attaccati cù brackets sliding à bastone verticali. Quandu affruntà culonni tondi, poliedrichi è quadrati, i ganci sò aduprati chì sò attaccati à bastone verticali fissati à a colonna cù clamps, o i ganci sò direttamente attaccati à i clamps. Clamps circundanu a colonna, qualchì volta sò posti in i grooves fatti in a colonna.
Quandu face superfici esterne - pareti, facciate - a cola resistente à u gelu deve esse usata per riparà e lastre di petra naturali. Inoltre, hè cunsigliu per trattà e superfici di strutture chì sò sottumessi à l'esposizione periodica à l'acqua cù una solu suluzione di l'acqua.
Home | Articles
December 18, 2024 16:45:47 +0200 GMT
0.005 sec.