Granitu. Pietra naturale, chì include feldspars, quartz è silicati (a maiò spessu biotite). A dimensione di grani minerali in questa varietà di petra naturali varieghja da unu à deci millimetri. In certi casi, i cristalli di granitu di feldspar rosa ponu ghjunghje à parechji centimetri di larghezza à una volta. Tali cristalli sò perfettamenti visibili nantu à a superficia pulita di lastre di granitu.
Marmura. Pietra naturale, custituitu di cristalli di calcite, assai raramente - cù una mistura di dolomita. Una caratteristica distintiva di sta petra naturali hè chì i so cristalli sò fermamente cunnessi l'un à l'altru. Per via di questu, ponu spessu vistu, cum'è dicenu, à l'occhiu nudu. U marmura hè ancu carattarizatu da un schema di culore riccu, per quessa chì pò esse neru, biancu, giallu, rossu, rosa, etc. Inoltre, u marmura hè ben serratu è pulitu.
Calcariu. Unu di i tipi di petra naturali largamente utilizati, chì hè custituitu di calcite è qualchì volta aragonite. A forza di tensione di sta petra naturale pò ghjunghje à 94 MPa in compressione è 9 MPa in tensione. Hè da nutà chì a cumpusizioni chimica di calcariu hè assai vicinu à a cumpusizioni teorica di calcite. Una altra caratteristica di u calcariu hè a so durezza è a densità.
Dolomite. A petra naturale, chì hè custituita da u minerale di u stessu nome cù impurità di calcite, oxide di ferru, gypsum, argilla è anhydrite. Sicondu e so caratteristiche tecniche, stu tipu di petra naturali hè assai simili à u calcariu. Per via di questu, ci hè una serie cuntinuu di i cosiddetti "rocci carbonati di transizione" trà calcari è dolomiti.
Travertinu. Una petra naturale formata da a precipitazione di carbonate di calcium, chì vene da surgenti friddi o caldi cun un altu cuntenutu di l'acidu carbonicu. I vantaghji di sta petra naturali includenu a decorazione è a resistenza di fretu, è i svantaghji sò a porosità è un altu cuntenutu di cavità. Dunque, u travertinu hè assai suscettibile à a contaminazione.
Home | Articles
December 18, 2024 17:15:16 +0200 GMT
0.004 sec.