L'scelta di spezie di petra per u travagliu di affruntà è di decoru, a so struttura è e dimensioni sò determinate da e funzioni architettoniche. U culore è a struttura di diversi tipi di petra affettanu a percepzione di una struttura architettonica. L'usu di u culore naturali di a petra permette di creà cumpunimenti architettonici monocromi è policromi. A cumpusizioni policroma di petra attualmente include micca più di dui o trè culori.
In l'architettura muderna, i cumpunimenti monocromi sò più spessu usati, induve i grandi piani indivisi sò allineati cù petre di u listessu colore. Questu hè bisognu di un approcciu strettu à a selezzione di platti di facciata per uniformità di culore è tonu.
Un rolu impurtante in a cumpusizioni hè ghjucatu da a trasfurmazioni texturizata di a petra. In cunfurmità cù GOST 9480-89, i parati sò suddivisi secondu a struttura di a superficia frontale di a petra:
- lucidatu - cù un specchiu finitu, un riflessu chjaru di l'uggetti, senza tracce di trasfurmazioni di l'operazione precedente;
- matte liscia (pulitu) - senza traccia di trasfurmazioni di l'operazione precedente è cù l'identificazione completa di u mudellu di petra;
- lucidatu - uniformemente rugosa cù tracce di trasfurmazioni ottenute solu durante a macinazione, cù irregularità di rilievu finu à 0,5 mm d'altezza;
- sega - irregolarmente rugosa - cù irregolarità di rilievu finu à 2 mm d'altezza; processatu da ultrasound - cù u culore revelatu è u mudellu di a petra;
- trattatu termicamente - superficia rugosa cù tracce di peeling;
- punteggiata (martellata) - uniformemente rugosa con irregolarità di rilievo fino a 5 mm di altezza.
- chipped (rock) - imita una roccia naturale split cù depressioni caòtichi è drills senza traccia di un strumentu, cù una altezza di rilievu di 50-200 mm.
L'scelta di a tessitura di a superficia hè determinata da a manera chì l'elementu chì hè struitu hè interpretatu - monoliticu o dissecatu. Textures cun un sollievu lisu permettenu di creà un pianu indivisu monoliticu. Texture di rilievu ruvida sempre rivelanu l'aghjunzione di un muru da blocchi individuali.
Da u puntu di vista di l'estetica, a tessitura pulita di e petre naturali hè appruvata per elementi di cladding small-sized: architraves, portals, rods, plinths.
A struttura pulita è pulita hè aduprata per superfici esterne di una grande zona. Comu regula, questu hè a struttura di calcariu poroso, roccia di cunchiglia, menu spessu - marmura bianca. A tessitura pulita pulita di granitu hè qualchì volta utilizata in a custruzzione di soculi di parapetti à u livellu di a crescita umana.
"Rock" hè utilizatu, in regula, in i stylobates di grandi edifici è monumentali. "Rock" enfatizeghja a massa, a forza di a struttura principale, a so cunnessione cù u paisaghju circundante. A struttura di a "roccia" hè furmata nantu à elementi relativamente massivi cù un grossu di almenu 100-150 mm.
Per i muri chì sò monolitichi in l'interpretazione architettonica, in regula, hè utilizatu un solu prucessu di tuttu u pianu. A tectonica di u muru cù divisioni horizontali di u pianu predetermina l'usu di una texture più grossa in i parti più bassi per revelà a carica. Una tessitura fina pò ancu esse usata se u plinto hè trattatu cum'è un monolitu, perchè. sta struttura permette di revelà e proprietà decorative di a petra in una misura più grande - u so culore è a struttura, chì sò più accessibili à u visor in i parti più bassi di l'edifiziu.
Home | Articles
December 18, 2024 16:39:28 +0200 GMT
0.003 sec.