Sicondu e so qualità decorative, i spazii d'applicazione è i metudi di trasfurmazioni pussibuli, i marmi sò spartuti in biancu, grisgiu è culuratu.
U marmuru biancu hè una petra assai delicata, "casa", inadatta per i rivestimenti di facciata è altre opere esterne. Cum'è tutti i marmi, hè capaci di sustene i cambiamenti di temperatura è umidità, hè relativamente resistente à i danni meccanichi, in ogni modu, sottu l'influenza di i fenomeni atmosferichi, hè facilmente macchiatu è diventa giallu, perdendu irrevocabilmente u so lustru è u biancu ...
I marmi grigi, cum'è i bianchi, sò faciuli di processà, ben puliti, ma assai menu suscettibili à l'effetti dannosi di l'ambiente esternu. Sò usati per i rivestimenti esterni è interni.
I marmi grisgi sò spessu carattarizati da un culore "stratificatu" caratteristicu, chì ricorda sia bizari munzi di nuvole o paisaghji coperti di neve. Questu permette di creà interni assai speciali è unichi.
U culore di marmi culuriti hè assai estensivu - da i petri gialli è rosati à verdi è neri. In u marmura di culore, sò generalmente assai vini (i cosiddetti "vini di petra"), chì sò cracks pieni di impurità naturali - ossidi di ferru, silicati, grafite. I più rari è preziosi in questu gruppu sò varietà blu-blu. A cumminazzioni di marmi culuriti o l'usu di solu unu di elli permette di creà interni assai micca standard è spettaculari.
Home | Articles
December 18, 2024 17:20:39 +0200 GMT
0.005 sec.