Travertinu

Una persona micca iniziata in i misteri di a petra sbagliarà i tile di travertinu giallu pallidu per tile di legnu ben fattu. È solu da u toccu puderà capisce chì in e so mani hè una petra. U travertinu ùn hè più calcariu, ma ancu marmura. In ogni casu, se u calcariu hè lasciatu sottu una grande pressione per un paru di milla anni, pò esse travertinu, è se aghjunghje altri trè o quattru mila anni, u travertinu farà un pezzu excelente di marmura.
U travertinu hè unu di i materiali più cumunimenti usati in l'antichità. U Colosseu Rumanu hè statu custruitu da marmaru, cimentu è travertinu. Hè stata l'ultima chì li hà datu una struttura un pocu rugosa è giallu brutta, turnendu in culore aranciu-russu. U culore di travertinu pò esse qualsiasi, ma i più cumuni sò culori bianchi, gialli è intermedi trà elli.
U travertinu biancu ùn hè micca pulitu, postu chì u so culore cálido è a tessitura rugosa parenu in certi casi più attrattivi chì u splendore frescu di u marmu pulitu. I travertini gialli sò petre assai brillanti, ponu avè rossi, marroni è altri blotchs scuri chì dà sta petra un aspettu luminoso è festivu.
A causa di u fattu chì u travertinu hà una densità bassa, hè faciule di processà, è e strutture fatte da ellu sò abbastanza ligere. Sta pruprietà di u travertinu permette di esse usata per chjappà diverse superfici: pavimenti, pareti, cantina di custruzzione è caminetti.

Travertinu
Travertinu
Travertinu
Travertinu Travertinu Travertinu



Home | Articles

September 19, 2024 19:07:27 +0300 GMT
0.003 sec.

Free Web Hosting