Regula per a cura di i rivestimenti di petra naturale

Per aumentà a vita di serviziu di u cladding di petra naturali, hè necessariu di cura bè. Malgradu u fattu chì a petra naturali hè assai durable, cù u tempu hè sempre sottumessu à a deformazione: si rompe in pezzi, i tempi, i cracks, dents, etc. appariscenu nantu à a so superficia. Per sigillà e crepe, resina, cimentu-calce è sigilli di vetru liquidu sò usati. I pezzi rotti di e petre sò colati friddi cù adesivi di resina sintetica: epoxy è polybutyl metacrilate (PMB), è i cracks sò sigillati cù mastici nantu à i stessi adesivi è perchlorvinyl vernice. Quandu incollanu, cum'è quandu si riempie i cracke, urganizanu fastening supplementu cù pironi, acciaio inox o brackets di cobre.
Quandu si usa shellac, a superficia di e parti per esse pegati sò simultaneamente caliate à a listessa temperatura (100-120 ° C) è sprinkled with shellac fine, chì si funnu è bolle. Allora i pezzi per esse pegati, cuparti di shellac fusa, sò uniti. A cucitura di l'articulazione hè livellata da i colpi di un martellu di lignu. I pezzi da esse ligatu devenu esse tenuti finu à chì a gommalaca s'indurisce.
Per ghjunti cù un grossu di più di 1 mm, un adesivo epossicu cù un filler minerale hè utilizatu - farina di marmura, cimentu, talcu. Per rializà, i pigmenti ponu esse aghjuntu à a cola: piombo rossu, ocra, umber, soot.
Quandu si segellanu cracks in una petra in modu caldu, sò usati mastici speciali. Per mantene l'aspettu originale di e facciate più longu, sò sottumessi à a pulizia periodica da a contaminazione.
Per eliminà i difetti in naturali 1: cladding di petra, cum'è u deterioramentu per l'azzione di diossidu di carbonu è a furmazione di sulfati, hè necessariu fluate cù una suluzione aquosa di fluorosilicone di sodiu per claddings fatti di calcariu o altri materiali cù un altu cuntenutu. di calce, è ancu di cera per copre a superficia cù una suluzione fina di cera cù trementina; rivestimentu cù paraffina dissoluta in distillatu di petroliu ligeru o oliu di carbone; revestimentu cù una suluzione liquida di nitrocellulose in acetone o àcitu acìticu.
Se a superficia hè contaminata da polvera, fuliggine, fuliggine, pulizziari cù un sandblaster hè cunsigliatu; sciacquare cù acqua fridda sottu pressione, basta chì u lining hè stata utilizata per micca più di trè anni; cù una vita di serviziu più longa - pulizia a vapore.
Per eliminà e macchie d'oliu, applicà una pasta di gessa o terra di diatomee cù gasoline chimicamente pura à a superficia cù una capa di 1-2 mm. Resta finu à a secca completa, è poi lavatu cù acqua calda. I macchi di ruggine sò sguassati appliendu una grossa capa di una mistura di sali di soda di carbonu (1 ora), calce spenta (2 ore), sapone liquidu (3 ore), serratura (4 ore) à a superficia di u forru. U mischju hè pre-boiled. À a superficia di u cladding, hè guardatu per 24 ore, è poi lavatu.
I spots verdi in u locu di i fasteners di ramu ponu esse eliminati da l'applicà una doppia capa di pasta di clorur d'ammoniu, polveru di talc è acqua ammoniaca di a cunsistenza necessaria. U revestimentu hè eliminatu da lavà cù l'acqua.
Smoke and soot manches sò sguassati per freccia cù una suluzione di soda caustica (1,5 kg) è acqua (4 l). Asciugà cù una spazzola dura è risciacqua cù acqua pulita.
I macchi d'oliu sò sguassati cù l'applicazione di una pasta di soda (2 ore), calce fluffy (1 ora), pumice elutriated powder (1 hour) è acqua à a densità necessaria. L'operazione hè ripetuta finu à a scumparsa cumpleta di a macchia. Dopu à seccu, a pasta hè eliminata.
Se, cù u tempu, u prucessu di distruzzione di u finitu da a corrosione di revestimenti di metalli, articuli solti, etc., cumencia, a correzione di u finitu in questu casu hè realizatu dopu a pulizia, postu chì solu in questu casu tutti i spazii difetti sò revelati.
A pulizia di i prudutti di petra naturali cù una superficia grossa di l'elementi hè più spessu realizata da sandblasting. A superficia rigata hè pulita in a direzzione verticale (eccettu per i dettagli architettonici è i decorazioni), mentre chì l'assi di a bocca di sabbiatura deve fà un angolo di 45-60 ° cù u pianu di a facciata chì hè pulita, è a bocca stessa deve esse à un distanza di 60-70 mm da a superficia esse pulita. Cù superfici terra è pulite, i dipositi di fangu sò lavati cù l'acqua. Sandblasting hè inaccettabile per elli.

Regula per a cura di i rivestimenti di petra naturale
Regula per a cura di i rivestimenti di petra naturale
Regula per a cura di i rivestimenti di petra naturale
Regula per a cura di i rivestimenti di petra naturale Regula per a cura di i rivestimenti di petra naturale Regula per a cura di i rivestimenti di petra naturale



Home | Articles

September 19, 2024 19:40:39 +0300 GMT
0.005 sec.

Free Web Hosting