U tettu di tettu richiede assai attenzione. A causa di u fattu chì stu materiale di tettu stessu hè piuttostu fragile, i casi di danni, splitting o cracking of the tiles ùn sò micca esclusi.
Cause di danni rapidi à i tile
Ancu s'è ùn avete micca nutatu un difettu unicu da sopra, è in l'internu ci sò tracce di perdite evidenti, allura u mutivu hè definitu in i tile cracked. Avà, se una fuga hè rilevata simultaneamente in parechji lochi, u più prubabile chì a fuga hè causata da un calculu incorrectu di a distanza trà l'elementi di a cassa. E, in cunseguenza, i dettagli di e tile ùn ponu micca superpusi bè l'un l'altru, creendu i sovrapposizioni necessarii. A causa di sta discrepanza, i spazii trà l'elementi di tile sò troppu grande, è l'acqua certamenti entrerà in elli, infiltratu gradualmente in a stanza.
Un altru sbagliu cumunu quandu si ponenu tile hè u spaziu inter-raft calculatu incorrectamente. I rafters chì si curvanu per via di l'abbattimentu causanu a deformazione di tutta a struttura di u tettu. L'umidità da a pioggia è a neve certamenti cascarà in i groove furmati da deflections è spazii trà l'elementi di u tile. Ebbè, postu chì u pianu di u tettu hè rottu, allura u tile stessu crack è deforma. Per mantene a vita di serviziu specificata da u fabricatore, hè assolutamente necessariu di seguità strettamente l'istruzzioni per a stallazione di piastrelle è a cura di elli. Per esempiu, ci hè una relazione inversa trà l'angolo di u tettu è a dimensione di a superposizione di tile. Questu hè, u più chjucu hè l'angolo di inclinazione di u tettu, u più grande deve esse a superposizione. A seguita di sta regula aiuterà à impedisce a neve è a piova di mette sottu à i chjassi.
Sustituzione diretta
Se, però, ùn era micca pussibule di rispettà tutte e regule, è u tile ùn pudia micca sopra à i carichi posti nantu à questu, allura a sustituzione pò esse fatta u più prestu pussibule. U travagliu nantu à a risturazione di u revestimentu di tile hè realizatu da l'internu, vale à dì da u spaziu sottu u tettu. Per questu scopu, tutta a fila di tile, in quale si trova l'elementu danatu, hè alzata è a parte rotta hè tirata fora, è un novu hè postu in u so locu. Inoltre, a protrusione di a nova parte deve certamente chjappà nantu à a parti finale di u tile sottumessu o nantu à u fasciu di crate. Se u tile hè stallatu cù un mortar, a sustituzione di i so elementi individuali pò esse fatta solu da sopra. À u listessu tempu, a suluzione hè ancu pulita da i tile adiacenti, u spike hè mezzu sbattutu da u novu tile - questu facilita a mette in a fila desiderata, appricà a suluzione nantu à questu è pressu.
Home | Articles
December 18, 2024 17:27:28 +0200 GMT
0.003 sec.