U marmaru più diversu

Finu à avà, a parolla marmura si riferisce à e diverse razze chì sò simili à l'altri. I custruttori chjamanu marmura qualsiasi calcariu durable chì pò esse pulitu. A volte una razza simili di serpentinite hè sbagliata per marmura. U veru marmura nantu à una pausa ligera s'assumiglia à u zuccheru. A causa di impurità, sta petra diventa variegata, maculata, moiré, ondulata è venosa. Una strata di marmura bianca pura finu à 30 centimetri di grossu brilla.
I dipositi di marmura si trovanu in parechji lochi in Russia. A maiò parte di tuttu, più di 20 dipositi sò situati in l'Urali, ma a petra hè minata da solu 8 dipositi. U marmu biancu hè ottenutu à i dipositi Koelginsky è Aidyrlinsky, grisgiu - da i dipositi Ufaley è Marble, u giallu vene da e cave Oktyabrsky è Pochinsky, u marmura neru vene da u depositu Pershinsky, a petra rosa-rosa vene da u depositu Nizhny Tagil.
Più di 50 dipositi di marmura sò cunnisciuti in Altai è in Siberia Occidentale, ma trè dipositi sò sviluppati quì. U depositu Pushtulim dà un marmura biancu unicu di grana fina cù vini rossi-verde. A petra lila-rosa hè ottenuta in u depositu Gramatushinsky. Marmura grigia-crema dà quarry Petenevsky. In u Territoriu di Krasnoyarsk ci hè un grande depositu di Kibik-Kordonskoye, induve ci sò più di vinti varietà di marmura bianca, crema suave, rosa pallida, aranciu, giallu è verde-grisgiu. U depositu di Burovshchina in a regione Irkutsk dà una petra grossa rossu-rosa cù tonalità lilla, aranciu, verde è grisgiu. Stazioni di metro di Mosca "Marksistskaya", "Tretyakovskaya" è altri sò decorati cù questu marmura. In u Far East, un dipositu di marmura verde cù sfarenti sfumature hè statu pocu esploratu è preparatu per l'estrazione.
E riserve totali di petra affruntata in i paesi CIS sò parechji decine di miliardi di metri cubi cù almenu 10 000 varietà decorative. Avà 411 dipositi sò stati esplorati cumplettamente cù una riserva di 1,36 miliardi di metri cubi. A mità di sti dipositi sò sviluppati.
In u nord-ovest di Russia, in a Republica di Karelia, a Regione di Leningrad è in a Peninsula Kola, i graniti rossi è rosati sò pruduciuti da i dipositi Vinga, Ukkomyaki è Shalskoye. A petra gialla-rosa hè datu da Mustavaar. U più famosu hè u depositu Shokshinskoye. A so petra hè stata aduprata in a custruzzione di u sarcòfagu di Napulione in Parigi, u munumentu di Nicolau I in San Petruburgu, a tomba di u Suldatu scunnisciutu in Mosca. U granitu grisgiu-rosa è rossu di u depositu Kuzrechensky in a regione Murmansk hà guadagnatu u ricunniscenza di l'architetti è i custruttori. A petra lucale hè compru in l'Europa Occidentale è u Giappone. In a regione di Leningrad, à u depositu Elizovsky, una petra grisa-marrone hè minata, chì ricorda u famosu granitu americanu "dacota mahogany".
L'Ucraina hà dipositi di graniti d'altu valore. A più famosa hè a petra rossa di u depositu Kapustinskoye, chì hè chjamatu "Rosso Santiago" in u mercatu europeu. In a regione Krivoy Rog ci sò dipositi di petra negra - chernokit, chì hè simile à u famosu granitu neru brasilianu.
Parechji dipositi di marmura sò stati scuperti è sviluppati in Asia Centrale. U più putente di elli hè Gazgan in Uzbekistan, induve a petra di facciata rosa, crema, aranciu, gialla, grisa è nera hè minata, chì hè identica à e famose varietà portoghese, spagnola, norvegese.
Georgia hè ricca in dipositi di marmura. Quì in Moliti, Salieti, in Vechju è Novu Shrosha, a petra rossa hè minata, chì ùn hè micca inferjuri à u marmura rossu francese è spagnolu.
In Russia, u marmaru Karelian hè statu u primu à esse usatu. A petra bella è durable di Tivdiya in Karelia di culore giallu pallidu pallidu cù vini rosati, è ancu di marmura da u depositu Yuvenskoye in Ladoga, hà decoratu parechji palazzi è cattedrali di San Petruburgu. Quì, circa dui centu anni fà, l'architettu talianu Antonio Rinaldi hà erettu un edifiziu chì era cumplettamente affruntatu cù 32 varietà di marmura livate da diverse parti di Russia, è ancu da a Finlandia, a Grecia è l'Italia. Stu edifiziu divintò famosu è hà ricevutu u nome - "Palazzu Marble".
In u 1762, Caterina II incaricò à Antonio Rinaldi, chì divintò cunnisciutu com'è u "maestru di e facciate di marmura", di custruisce una cattedrale assuciata à Petru u Grande. U tempiu fù chjamatu dopu à San Isaccu di Dalmazia. U so ghjornu - u 30 di maghju, sicondu u vechju stile, coincide cù a data di nascita di Petru I. Hè statu decisu di veneer l'edifiziu cù diverse varietà di marmura Olonets brillanti. Ma a custruzione avanzava lentamente. Dopu à a morte di Caterina, l'imperatore Paulu, insatisfattu di u ritardu, urdinò chì l'edifiziu era prestu cumpletu in brique, è u marmaru restu per esse trasferitu à a custruzzione di u Castellu Mikhailovsky. In questa occasione, un epigramma apparsu prestu: "Un munumentu decentu di dui regni, u fondu hè marmura, è a cima hè brique".
Lisandru I hà decisu di ricustruisce a catedrale è prupostu "per truvà una manera di decorate u tempiu ... senza copre ... i so ricchi panni di marmura". A custruzzione di a catedrale hè stata affidata à l'architettu O. Montferrand. Sottu a so tutela, i muri di brique sò stati eretti cù un grossu di dui è mezu à cinque metri. À u listessu tempu, i mura eranu affruntati cù una bella marmura Ruskeal grisa-grisa è grisa-verde da Karelia. E lastre di l'esternu, 5-6 cm grossu, è e lastre internu, 1,5-2 cm grossu, sò stati ligati à a muratura cù ganci di ferru - pironi. Ma a petra Ruskeala ùn hè micca troppu resistente per i muri esterni, è questu crea assai difficultà per i restauratori d'oghje. L'internu di a cattedrale hè adurnatu cù marmaru giallu talianu da Siena, marmaru verde da Genuva è marmaru griuttu rossu cù vini scuri da a Francia miridiunali. U frisu hè stata fatta da u porfidu Shokshinsky minatu nantu à a riva di u Lavu Onega. A stessa petra pusò u pianu trà l'iconostasi è a balaustra. Nantu à u pianu di a cattedrale, nantu à u pavimentu di brique, un tappettu di marmura enormu hè statu dispostu da lastre grise è verdi, minatu vicinu à Vyborg. Stu marmaru hà resistutu quasi senza dolore à 100 milioni di visitatori finu à questu ghjornu.
I dipositi di marmura sò spargugliati in u mondu sanu. In i tempi antichi, u marmura grecu da e cave di Pantelikon, à u nordeste di Atene, era famosu. Tutte e strutture architettoniche classiche greche sò state custruite da sta petra. A bellezza speciale di stu marmaru hè stata data da tracce gialli d'oru di l'intemperia. Avà i dipositi grechi sò cumplettamente esauriti.
Avà u marmaru biancu più famosu, chì hè minatu vicinu à a cità di Carrara in Toscana in u nordu di l'Italia. A petra si trova nantu à tutta a pendenza di l'Alpi Apuani finu à a stessa cresta di a cresta. U marmaru hè statu pigliatu da e cave lucali in l'antica Roma. Allora sò stati scurdati per un bellu pezzu è ricurdati di novu à a fine di u Medievu è in u Rinascimentu. I dipositi di a petra bianca pura locale parenu inesgotable. U marmaru biancu lattice hè principalmente minatu quì, à volte cù una ligera tinta bluish. Ci hè ancu una petra bianca pura, chì hè apprezzata da i scultori. U grande Michelangelo cercava una petra particularmente ligera per i so travaglii in i sviluppi di u Monte Altissimo, a cima più alta di a cresta.
L'Italia è altri lochi pruducianu a petra bianca, è ancu u marmura verde scuru, biancu-giallu, marrone-russu. In l'Austria, vicinu à a cità di Salzburgu, ghjunghjenu "alpingrun" - "verde alpinu" - marmura verde scuru cù vini verde chjaru è grisgiu-biancu. L'Austria hè ancu famosa per u so "marmura Intersberg" in culore giallu o rosa. Hè spessu usatu per a decorazione esterna è interna di l'edificazioni, è ancu per sculture.
"Napoleone" hè u nome di un marmura marrone-grisgiu è marrone cù spots è vini, chì hè minatu in Francia. Altri tipi di petra di finitura sò ancu ottenuti quì.
In Germania, diversi tipi di marmaru sò pruduciuti da Baviera, è ancu i terri di Hesse è Renania-Palatinat.
U depositu belga di Sirimont porta u marmura grisgiu è neru cù picculi spots bianchi - i resti di gigli di mare. Sta petra hè chjamata "granitu belga". In Svizzera, u "marmura dolomita" cù una struttura di grana fina hè cumuni.
In Maroccu, Algeria, Tunisia, Afganistan, Pakistan, hè minata una petra strisciata di delicati toni gialli è verdi chjamati "Onice di marmura".

U marmaru più diversu
U marmaru più diversu
U marmaru più diversu
U marmaru più diversu U marmaru più diversu U marmaru più diversu



Home | Articles

September 19, 2024 19:23:08 +0300 GMT
0.007 sec.

Free Web Hosting