Un materiale naturali cunnisciutu da l'antichità, distintu da a so struttura cristallina unica, massiccia è à u stessu tempu eleganti, affidabile è unicu - questu hè granitu - hè largamente utilizatu in parechji spazii di a vita umana. Da ellu custruiscenu opere d'arte monumentali per seculi. A Cattedrale di San Isaccu in San Petruburgu pò serve cum'è un esempiu impressiunanti. È s'ellu si scende à u metro di Mosca, allora davanti à i vostri ochji apparisceranu pomposamente allineati cù sta petra naturale.
U granitu hè una roccia ignea arricchita di silice. Ocupa una proporzione significativa trà tutte e rocce vulcaniche di petra più cumuni. In u longu prucessu storicu di a nascita di sti petri, quandu sò stati rinfriscati, sò furmati caratteristiche strutturale assai caratteristiche chì permettenu di esse tagliate currettamente è facilmente processate.
In a vita muderna, i piani di granitu sò usati com'è un materiale di finitura eccellente. Parechji interni ricchi sò inconcepibile senza stu materiale naturali unicu. A so grande varietà permette di riempie ogni spaziu cù quellu incantu unicu chì pò esse friddu è cunfortu-cozy, modestu è dazzlingly luxurious, dà luce o viceversa dim it.
Per via di a so struttura, hè un eccellente materiale di custruzzione. Havi una densità abbastanza alta, massiveness è una varietà di caratteristiche texturali chì permettenu di purtà a lucidatura di a so superficia à un specchiu. In a luce, l'inclusioni di mica li dà un ghjocu iridescente unicu. I prudutti di granitu senza lucidatura anu un effettu grossu, chì in a so manera trasmette tutta a so espressività. Questu hè megliu manifestatu in a fabricazione di varii culonni, obelischi è quandu affruntà edifizii è strutture.
I dipositi esplorati in u nostru paese sò rapprisintati da grandi spazii duminati da rocci intrusivi, chì anu un postu significativu in a struttura geologica di Karelia, a regione Ural è parechje regioni di Siberia.
A roccia orthositica bianca-rosa, ligata cù cristalli di quartz è mica, chì cuntene muscovite è biotite, in cumbinazioni cù altri minerali dà granitu alta forza. Sicondu u percentuale di quartz in a roccia, a so durezza dependerà à a maiò parte. Una tale razza pò avè assai variità chì sò diffirenti in grana fina o grossa, varii gradi d'inclusioni brillanti, è ancu una larga gamma di sfumature di culore, chì varieghja da u biancu à u russu.
A cumpusizioni chimica naturali pò varià in certi limiti è sempre dipende da a cumpusizioni proporzionale di i minerali inclusi in questu. I graniti tipici ponu esse carattarizati da u cuntenutu mediu di quartz -30%, orthoclase - 50%, oligoclase - 50% è biotite - 10%.
Parechji scientisti ùn anu micca d'accordu annantu à l'origine esatta. Ci hè l'opinione chì era u risultatu di prucessi cumplessi di cristallizazione di certi conglomerati di rocci fusi à alta temperatura sottu pressione alta cù a participazione di vapore d'acqua à grande prufundità in a crosta terrestre. Altri crèdenu chì u granitu naturali hè statu furmatu metamorficamente da scisti di argilla, rocce calcaree è vulcaniche.
U so principale vantaghju fisicu è meccanicu si trova in a so durezza naturale. Face un eccellente materiale di finitura per via di a so alta resistenza à l'abrasione è a bassa assorbimentu d'acqua. Si presta bè à machining cù un diamante. Cù tali paràmetri, hà trovu una larga applicazione in i pavimenti, i scalini è affruntà a facciata di l'edificazioni. Parechji diseggiani l'includenu volenu in i so prughjetti, scegliendu da una larga gamma di culori l'ombra più adatta per l'internu.
Perchè hè prufittu à cumprà granitu in a nostra cumpagnia?
Ùn simu micca solu una cumpagnia chì vende granitu. Avemu attellu di pruduzzione per a trasfurmazioni di petra, custruitu nantu à a basa di u depositu, equipatu di equipaghji italiani muderni. Ci sforzemu di applicà approcci efficaci à l'urganizazione di u prucessu di produzzione, aduprate l'ultime tecnulugia è soluzioni di cuncepimentu. Tuttu chistu ci permette di pruduce cose chì sò uniche in bellezza è qualità, à i prezzi più bassi!
Home | Articles
December 18, 2024 17:01:22 +0200 GMT
0.006 sec.