U travertinu di petra naturali hè stata utilizata in a custruzzione da l'antichità. Hè da travertinu chì sò stati custruiti monumenti architettonichi cum'è u Coliseu Rumanu, u Teatru Marcellu, u Palazzu Rumanu di Ghjustizia è ancu a Basilica di San Petru in u Vaticanu. U primu ponte custruitu in l'antica Roma era ancu rivestitu di travertinu. I Rumani chjamavanu sta petra lapis tiburtinus, chì significa literalmente "petra da Tibur", è inizialmente l'utilizanu solu per l'erezione di pilastri iniziali è pusà a fundazione di l'edificazioni. In ogni casu, prestu i custruttori anu apprezzatu i pruprietà di u cunsumu di a petra - facilità di trasfurmazioni, culore piacevule è forza - è u travertinu hà cuminciatu à esse usatu per a custruzzione di edifici, ponti, anfiteatri è edifici di ufficiu.
Lochi di estrazione di travertinu
U travertinu hè una roccia policristallina durable chì hè un ligame mediu trà calcariu è marmura. I dipositi di sta petra sò dispunibuli in Germania vicinu à Stuttgart è in a cità italiana di Tivoli. U depositu di travertinu in a cità turca di Pamukkala hè statu ricunnisciutu com'è Patrimoniu di l'UNESCO. Travertinu hè furnitu à u mercatu mundiale da paesi cum'è Messicu, USA, Argentina, Perù, Iran, Grecia, Romania è Portugallu. Sta petra unica hè ancu minata nantu à u territoriu di l'ex Unioni Suviètica. Dunque, in Russia, ci sò grandi dipositi di travertinu in Kamchatka è vicinu à a cità di Pyatigorsk. Ci sò dipositi di sta petra in Kirghizistan, Tadjikistan è Azerbaijan. È unu di i più grandi dipositi di u mondu di sta petra naturale hè situatu in Armenia, in a regione Ararat - travertinu d'alta qualità hè minatu quì, chì si distingue da un gradu speciale di cristallizazione è a forza più alta.
E qualità naturali uniche di travertinu
U travertinu hè simile à u calcariu, ma difiere da ellu in una struttura porosa è cellulare. U travertinu hè una petra naturale forte è durable; l'edifizii antichi chì sò sopravvissuti finu à questu ghjornu ponu serve com'è cunferma di questu. Ma à u stessu tempu, a petra ùn hè micca diffirenti in alta densità è reagisce forte à una suluzione di l'acidu clorhidric. U culore più cumuni di sta petra hè giallu è rossu, ma ùn hè micca raru chì pò esse beige, marrone, sabbia, noce è altri. Succece chì e petre anu parechje sfumature à una volta. U travertinu biancu unicu hè minatu solu in Iran. Sti petri, in regula, ùn sò micca lucidati è sò usati in a so forma prima per finisce u travagliu. U travertinu biancu difiere da u marmura in una tessitura piacevule, ma, sfurtunatamenti, per via di l'oxidazione di u ferru in a so cumpusizioni, i petri bianchi sò gialli cù u tempu.
Pietra ideale per a decorazione di l'internu
Sè vo circate una petra naturale per a decorazione è a decorazione di una casa o appartamentu, vi cunsigliemu di cumprà travertinu in Kiev. Questa petra naturale unica hè simile in l'apparenza à u legnu, è per quessa pò esse cumminata in armunia cù mobili è altri materiali di finitura. Parechji disinfettori muderni cunsidereghjanu u travertinu un materiale indispensabile per creà interni in stile anticu, mentre chì preferanu aduprà a petra naturale cruda per a decorazione.
Cumprate travertinu in Kiev
Avete pensatu à cumprà travertinu in Kiev? Offriamu petra naturale à prezzi competitivi!
Home | Articles
December 18, 2024 17:04:55 +0200 GMT
0.007 sec.