A gres porcellana hè dispunibule in parechji tipi - lucidati, semi-puliti è anti-slip. Inoltre, ognunu di i tipi pò esse usatu quasi in ogni locu chì vulete. I sperti dicenu chì pudete sceglie in modu sicuru un tile di porcellana chì si scontra à a vostra idea estetica è capacità materiale.
A gres porcellana pulita hè grande per a decorazione di l'internu in banche, ristoranti, buttreghi, ma questu ùn significa micca chì ùn pò micca esse usatu in case privati è appartamenti: hè ancu abbastanza bonu è adattatu per u propiu persunale. A gres porcellana hè più simplice è più prezzu, indispensabile induve e so proprietà tecniche sò più impurtanti di l'apparenza. Per esempiu, in grandi locali industriali, in magazzini. È in quasi tutti i grandi magazzini pudete vede gres di porcellana matte (senza pulita) nantu à u pianu. A pratica hà dimustratu chì ùn hè micca caru è affidabile.
Anti-slip - avè un mudellu di sollievu in forma di costelli, quadrati è altre irregularità. Pudete camminà nantu à sti tile in scarpi bagnati senza teme di slipping. Tuttu l'acqua ferma in i groove, è caminate direttamente nantu à l'isuli secchi "protruding". In quantu à a cumpusizioni, u gres di porcellana praticamenti ùn hè micca diffirenti da i tile ordinali. Ma a similitudine finisci quì. Perchè u prucessu tecnologicu di pruduzzione di gres porcellana distingue fundamentalmente da i tile ordinali.
Videmu cumu sò fatti i tile. Prima, a massa d'argilla hè pressata sottu pressione è poi sparatu. Glaze hè versatu nantu à a cima, è u tile hè sparatu novu. Cù gres porcellana, a situazione hè diversa. À u principiu, una massa di argilla hè preparata, mischjata cù tinture, chì poi custituiscenu u mudellu di petra di gres porcellana. Allora sta massa hè pressata sottu una pressione assai alta è sparata à una temperatura di 1300 o C. Hè chjaru chì sottu una pressione cusì forte ùn ci sò micca pori è vuoti in l'argilla. Hè cù l'aiutu di sta tecnulugia chì una pruprietà impurtante di gres porcellana hè ottenuta - a so resistenza unica di fretu.
Le grès cérame est un matériau résistant aux basses températures jusqu'à -50°C et aux hautes températures jusqu'à +50°C. Per esse un tile per esse cunsideratu resistente à u gelu, deve esse assolutamente densu in l'internu. Se ci sò pori, u tile hè assai faciule d'accoglie l'umidità è per quessa diventa menu resistente à a fretura. In gres porcellana, l'absorzione di l'acqua hè di 1% - per un tali materiale sò numeri insignificanti. A gres porcellana hà una altra qualità maravigliosa, chì à u primu sguardu pò pare micca necessariu. Hè resistente à l'acidi è à altre sustanzi caustici. Questu hè bonu s'ellu avete versatu accidentalmente tintura di capelli nantu à u pavimentu o più diluente.
Un'altra grande pruprietà hè a durabilità. Dopu parechji anni, a gres porcellana parerà novu, perchè questu indicatore hè u megliu per questu. S'ellu hè sguassatu, serà imperceptible - dopu tuttu, a gres porcellana hà un mudellu uniforme in tutta a so prufundità.
U grossu di e lastre di gres porcellana hè di 7-30 mm. A larghezza più cumuna hè 9 mm. Di sicuru, u più grossu, u più durable, ma tuttu dipende di a qualità di a stallazione.
È avete bisognu di mette stu materiale nantu à una superficia plana senza buchi è cavità, è u megliu di tuttu nantu à una suluzione speciale. Ancu certi sperti dicenu chì u cimentu hà ancu travagliatu per a decorazione di l'internu.
Allora, sè avete bisognu di un pavimentu super affidabile, o vulete chì l'internu di a stanza pare solidu è strettu, sceglite gres porcellana.
Oghje u mondu di i materiali per a custruzzione è a riparazione hè senza limiti cum'è l'Universu. Agree, saria bellu, se pussibule cumpetente cum'è pussibule, per navigà in tuttu u splendore di e merchenzie chì anu cascatu nantu à u nostru mercatu in l'ultimi anni. Pigliemu a tile per esempiu. Ùn aghju mai pensatu di dumandà à u vinditore chì qualità hè sta tile, chì tipu di spara hà passatu - doppia o sola, di quale argilla hè fatta?
In ogni casu, pare chì in quelli ghjorni chì u nostru cunsumadore ùn era micca particularmente spoiled in u campu di serviziu, i vinditori ùn puderanu micca risponde à queste dumande (è ùn sò micca sapè s'ellu ponu oghje ?). M'arricordu chì prima, una decina d'anni fà, ghjuntu in a tenda, i mo parenti anu scupertu: "Ci hè una tile? E chì tipu?" In seguitu, anu capitu se u culore monotonu di noiosa è a dimensione standard dispunibile in vendita si adatta à u nostru bagnu, è hà fattu (o ùn hà micca fattu) una compra "valuosa". Avà l'scelta di tile hè enormosa è variata. Ma mi paria chì ancu avà, in l'età di l'abbundanza di merchenzie, ùn ci hè micca alternativa: tile - hè tile. È aghju sbagliatu. Ci hè stata chì in l'iniziu di l'anni 90, un caratteru assai interessante apparsu in u nostru mercatu in a famiglia di pavimenti - gres porcellana.
L'Italie est considérée comme le berceau du grès cérame, où elle porte encore le nom de « gres porcellanato » (gres porcellanato). Se traduttu in russo, sonarà cum'è ceramica di petra-porcellana (porcellano - porcellana, gres - pruduttu di petra-ceramica). Ci vole à dì chì sta frasa riflette assai precisamente l'essenza di stu materiale: secondu u metudu di produzzione, u gres di porcellana hè simile à a ceramica o a porcellana, è in l'apparenza - à a petra (granitu).
I "padrini" chì detti "gres porcellanato" u nostru nome russu - "granitu ceramicu" è u mette in pratica quì in Russia, cum'è hè risultatu, eranu specialisti di a cumpagnia italiana Mirage. Littiralmenti si sò stati à a culla di sta invenzione, è dopu l'anu lanciatu in a produzzione.
Ella, a cumpagnia Mirage, era unu di i primi à entre in u mercatu russu cù novu materiale. È per a simplicità di l'ànima, anu scrittu onestamente in tutti i so publicità: "Mirage". gres >. Ma tandu hè accadutu un incidente: e persone chì vendenu gres porcellana di cumpagnie completamente diverse (chì, in fattu, fermanu "gres porcellanato"), apprezzendu l'accuratezza di a definizione, cuminciò à aduprà u nome inventatu da Mirage cù forza è principale, senza cura. à qualsiasi copyright. È u Mirage, miope, ùn si hè mai preoccupatu di registrà u nome. Per d 'altra banda, forse questu hè u megliu - ancu avà avemu sempre dumandà gresporcellanate invece di gres porcellana in i magazzini (questu hè esattamente ciò chì hè accadutu cun noi cù siding and molding).
Ebbè, va bè, cù u nome (titulu) di u novu materiale, pare chì hè statu risoltu. Ma ci sò sempre diverse opinioni nantu à a so origine in u nostru paese. Certi sperti domestici sò cunvinti chì, dicenu, hè sbagliatu di registrà l'Italia cum'è u progenitore di a gres porcellana. Argumentanu chì, in fattu, "u nostru" tile Metlakh deve esse cunsideratu a nanna di gres porcellana.
Pensu chì parechje persone si ricordanu di sta piccula tile unglazed, di solitu marrone è sabbia. Questu hè esattamente ciò chì questi specialisti prisentanu, insistendu nantu à e radiche russe di a gres porcellana italiana. L'argumentu principale hè u fattu chì, dicenu, "i nostri" tile di Metlakh sò stati posti in a centrale idroelettrica di Krasnoyarsk, in l'anni sessanta, quandu a gres porcellana ùn era ancu in vista. In Russia, a tile metlakh hè stata aduprata per e so proprietà maravigghiusu: a resistenza di u fretu è l'usura aumentata. (Sò queste qualità inerenti in gres porcellana chì portanu tutta a cumunità mundiale à una gioia indescrivibile oghje).
Tuttu saria bè, ma perchè a terra a cità tedesca di Mettlach si trasfirìu subitu in Russia? S'ellu hè pussibule cunsiderà a tile Metlakh cum'è a bisnonna di gres porcellana, allora hè più prubabile chì u so nome hè "Frau Metlakh", ma in ogni modu "Aunt Tile".
Per d 'altra banda, s'è vo sfondate in l'annali di a storia, allora ogni nazione hà da sicuru avè qualchì tipu di tile chì ùn hè micca inferjuri in forza è resistenza à u gelu à a gres porcellana italiana. Per quessa, hè più apprupriatu di argumentà quì: quale hè statu u primu à lancià una pruduzzione cumpleta di un novu pruduttu in cundizioni industriali? Allora, hè dimustratu chì eranu i taliani chì eranu i pionieri.
Riturnemu à i principii. In Italia oghje - più di 300 fabbriche per a pruduzzione di piastrelle di ceramica. Quessi sò picculi fabbriche di famiglia, induve i tile sò dipinti a manu, è mostri industriali giganti cù a più cumplessa pruduzzione multi-stadi. Ci hè una cumpetizione cusì feroce in questa industria chì e fabbriche, davanti à l'altri, aghjurnà literalmente u so assortiment è migliurà e tecnulugia ogni annu.
È à a fini di l'anni 70, quandu più putenti presse è furnace apparsu, hè natu u "fratellu" di tile ceramica, gres porcellana. Inoltre, i taliani stessi dicenu chì ùn sò micca tutti i "parenti felici" di gres porcellanato, ma piuttostu i so "padrini": anu migliuratu una di e vechji tecnulugii è l'anu lanciatu in a produzzione industriale. U zitellu hè in crescita, guadagnà forza: Solu in Italia, ogni quattru anni, a pruduzzione di gres porcellana si raddoppia, furzendu i tile di ceramica à fà in seriu spaziu. Inoltre, i so "frattelli" sò nati in parechji paesi di u mondu.
Sapete quale hè u capu in a produzzione di gres porcellana oghje ? Cina, imagine. Spagna, UAE, Taiwan sò nantu à i so tacchi. Oghje, a parte di gres porcellana in relazione à u numeru tutale di vendita di tile in Italia hè di 20%. Devu dì chì finu à avà in u nostru mercatu pudete truvà solu gres di porcellana da l'Italia, Spagna, Turchia è a nostra "surella" Bielorussia. L'autore ùn hà micca intesu parlà di l'esistenza di gres porcellana russa.
Home | Articles
December 18, 2024 16:45:34 +0200 GMT
0.007 sec.