Durante u funziunamentu di u cladding, l'esposizione à a precipitazione, l'intemperie, a polvera, l'alternanza di umidificazione è secca, congelazione è scongelu, è cambiamenti bruschi di temperatura reducenu significativamente a so vita di serviziu è aggravanu e so qualità decorative. U mutivu principalu di a distruzzioni di u cladding hè l'effettu fisicu è chimicu di l'acqua, in a presenza di quale l'influenza di altri fatturi distruttivi, cum'è a temperatura negativa, diossidu di sulfuru, etc., hè particularmente pronunzianu. Una di e manere di prutezzione di u cladding da a distruzzione hè di prutege da a pussibuli penetrazione di l'umidità. Per questu scopu, misure constructive sò pigliate, è, se ne necessariu, sò utilizati diversi rivestimenti chimichi.
I suluzioni strutturali duveranu furnisce l'installazione di pendii necessarii per l'acqua di scorrimentu, giunzioni currette è giunzioni di elementi di rivestimentu, diversi tipi di rivestimenti, è sigillatura di giunti. L'usu di materiali cù una superficia pulita o una altra struttura, chì esclude l'stagnazione di l'acqua, cuntribuisci à a più grande sicurezza di e facciate.
I misuri chjamati "chimichi" implicanu l'impregnazione di petra porosa cù composti speciali chì sigillanu a superficia è prutegge da a penetrazione di l'umidità. Per prutege a facciata da l'effetti di a precipitazione atmosferica, sò usati mezi cum'è fluatizazione è idrofobizazione, chì riducenu a rimuzione di sali è a furmazione di eflorescenza nantu à a superficia di a facciata.
Fluating aumenta a densità è a resistenza à u clima di calcariu è dolomite chì cuntene l'oxidu di calcium. Hè pruduciutu appiendu solu suluzione di sali di l'acidu idrofluorosilicicu à a superficia di u forru. Questu ottene a furmazione di fluoruri di calcium, silica hydrate è altri cumposti insolubili chì compactanu a capa esterna di u materiale, chì, à u turnu, reduce l'absorzione di l'acqua è aumenta a resistenza di fretu è a durabilità di i rivestimenti di petra naturali senza cambià l'aspettu è u culore. I materiali di petra chì ùn cuntenenu cumposti di calcium ùn ponu esse fluati. Per fà questu, prima deve esse impregnate cù chlorure di calcium. Fluatation hè realizatu in tempu seccu à una temperatura micca più bassu di + 5 C. A suluzione di silicofluoride di magnesiu hè appiicata à a superficia duie o trè volte. U cunsumu di a suluzione hè 150-200 g per 1 m2 di tavulini rivestiti.
L'idrofobizazione hè realizata per fà a superficia di e facciate idrorepellente, è ancu per riduce a polvera di e facciate è impedisce a furmazione di eflorescenza. Per l'idrofobizazione, una soluzione acquosa di 5-7% di aluminomethylsilicate AMSR-3 hè usata, chì si distingue per una bona idrofobicità. Pò esse appiicatu meccanicamente o manualmente. I siliconi alchilici tradiziunali è a resina di poliorganosilane sò ancu usati per questu scopu. A resina rinforza ancu a capa superficiale. A so cuncentrazione hè 3-5%, u numaru di strati hè dui o trè, u cunsumu hè 100 g per 1 m cù ogni applicazione.
A fluating è l'idrofobizazione di e lastre di facciata è di i prudutti di petra naturale pò ancu esse realizatu da u spinu per pruteggiri da l'umidità chì entra in u gruixu di u muru da u locu di l'edificiu. In ogni casu, in tutti i casi, per chì l'umidità ùn s'acumule micca daretu à a superficia interna di u revestimentu è per prevene l'ammortizzamentu graduale di u muru esterno è a sbucciatura di u revestimentu esterno, hè cunsigliatu di riempie l'articulazioni trà i platti cun tali chjappi. suluzioni chì permettenu à u muru di "respirare" è ùn impediscenu micca l'evaporazione cuntinua di l'umidità da a superficia di a facciata.
Ùn ci hè micca cunsensu trà i specialisti è l'architetti in quantu à l'usu di revestimenti protettivi, perchè i revestimenti idrofobici perdenu e so proprietà idrorepellenti dopu à 3 anni, è a so rinnuvamentu ripetutu ùn hè micca realisticu. Cù un incrementu di a resistenza à l'acqua, questi revestimenti privà a petra di "respirazione", è in l'absenza di cunveczione, l'umidità si condensa nantu à a superficia interna, chì hà un effettu negativu nantu à a struttura di a petra. In u risultatu, assai architetti ùn sò micca favurevuli di copre lastre di petra cù composti protettivi. A risposta à a quistione di l'eventualità di installà revestimenti protettivi nantu à a superficia di a petra pò esse datu solu dopu avè verificatu l'operazione di claddings di petra cù diversi revestimenti in cundizioni di operazione à longu andà.
Un modu efficau hè u dispusitivu di un sinus continuu trà a parte posteriore di e lastre di fronte è i mura di muratura. Una tale suluzione constructiva elimina u trasferimentu di cuntattu di l'umidità da u muru attraversu u gruixu di u cladding è cuntribuisce à a preservazione di u finitu. L'esperienza di parechji paesi cunfirma sta opinione. Allora, in Ungheria, i rivestimenti di lastra di petra sò attaccati à u muru, lascendu un spaziu di l'aria di 2-3 cm di spessore. U spaziu di l'aria chì resta daretu à e lastre di petra assicura chì i vapori chì anu diffusa à traversu u muru sò eliminati, ma solu s'ellu ci hè. fori in fondu è in cima o spazii attraversu quale l'aria pò entre o esce. In Finlandia, i tavulini di affruntà sò stallati cù una capa di ventilazione, è un spaziu unfilled finu à dui cm di larghezza hè lasciatu trà i tavulini, chì crea un ghjocu di luci è ombra. E lastre di petra sò appiccicate nantu à u muru cù fasteners fatti di metalli non ferrosi o acciaio inox. Questa suluzione crea cuntorni interessanti è à u stessu tempu assicura una rimozione efficace di i vapori chì anu passatu per u muru.
Home | Articles
December 18, 2024 17:03:14 +0200 GMT
0.006 sec.