Avete mai dumandatu quale hè u mutivu chì a petra naturale attrae sempre l'attenzione di i putenziali cunsumatori, malgradu u fattu chì in l'età di l'alta tecnulugia, u mercatu di materiali di finitura hè saturatu cù numerosi revestimenti sintetici? È a cosa hè chì e cundizioni unichi in quale a furmazione di rocci geologichi hà fattu furnì a petra naturali cù un inseme di pruprietà uniche.
Tutte e petre di finitura anu porosità in più o menu. Questa circustanza permette perfetta à a petra per adattà à u sistema di custruzzione mudernu, in più, una tale struttura furnisce e cundizioni còmode per esse in una stanza finita cù petra naturali. I sperti sapemu chì a maiò parte di e strutture di custruzzione più recenti sò disposti secondu u principiu di "sandwich". A struttura multilayer richiede l'usu di materiali permeable à u vapore. A petra naturale appartene à sta categuria. À u listessu tempu, a dimensione è a geometria di i pori permettenu à a petra di cumminà duie qualità apparentemente contraddittorie - "trasparenza" per gasi è vapore d'acqua è pocu absorption d'acqua. A petra naturale resiste parechji cicli di congelazione-discongelu, chì assicura a versatilità di a so applicazione. Hè utilizatu micca solu com'è decorazione di l'internu, ma ancu per i rivestimenti esterni di facciate. À u listessu tempu, u funziunamentu à longu andà in cundizioni climatichi estremi ùn hà micca un effettu notu nantu à stu materiale.
A petra, per via di e peculiarità di a so cumpusizioni chimica, hè un materiale di costruzione inerte. Questu significa chì ùn reagisce micca cù sustanzi cuntenuti in altri materiali di custruzzione è di finitura. Sta qualità permette di cunghjuntà a petra cù diversi tipi di finiture, chì allarga assai l'alcunu di stu materiale.
Una longa sperienza in l'usu di i prudutti di petra naturali in a struttura di e strutture residenziale è publiche oghje permette di dì cun fiducia chì stu materiale ùn hà micca un effettu negativu nantu à u corpu umanu è ùn cambia micca u culore è a struttura per un bellu pezzu.
Dapoi i tempi antichi, a ghjente hà nutatu chì a petra naturali hà un effettu bactericida. Ancu in l'antica Roma, u marmaru era usatu per decorate termi è frigidariums. A stessa petra hè stata aduprata (è cuntinueghja à esse usata) da i Turchi in a custruzzione di i so famosi bagni. Dighjà in u nostru tempu, i tavule seccionali per i dipartimenti patoanatomici di l'istituzioni medichi eranu fatti di marmura è granitu. S'è aghjunghje à u sopra chì i pavimenti di petra pulita sò cunvenuti in quantu à u mantenimentu igienicu, ponu esse cunsigliatu in a struttura di istituzioni medichi di diversi profili, stabilimenti di ristorazione è in altri lochi cù esigenze aumentate di sterilità.
A causa di e proprietà fisiche è meccaniche inherenti à a petra, è ancu di l'ultimi metudi di trasfurmazioni utilizati, l'elementi di affruntà sò pruduciuti cù tolleranze minime in grossu è dimensioni lineari. L'alta precisione di trasfurmazioni migliurà a fabricabilità di l'opere di facciata è permette l'usu di tile di petra per un finitu di pavimentu "senza cucitura".
A maiò parte di i tipi di petra naturali sò carattarizati da una pluralità di effetti visuali. E pussibuli estetichi estetichi sò spiegati da a ricchezza di u culore è a struttura di stu materiale, chì l'architetti anu attentatu in i tempi antichi. Per questa causa, a petra naturale hà passatu per tutti i stili è stili in l'architettura mundiale - da l'antica arcaica à u postmudernu. I tecnulugii muderni di trasfurmazioni permettenu di pruduce elementi di affruntà micca standard di qualsiasi cunfigurazione da a petra, cumpresi quelli chì includenu diversi cumpunimenti decorattivi: da i più simplici geomtrici à i più cumplessi cù elementi di ornamentu fiurali. I pannelli di pavimentu fatti in a tecnica di i mosaici fiorentini pareanu inusualmente impressiunanti.
Eppuru u vantaghju principale di a petra finita hè a so resistenza à l'usura. In quantu à u pavimentu, questu indicatore più impurtante ùn hè micca determinatu da l'abrasione di u cladding à a so prufundità sana, ma solu da l'apparizione di scratch nantu à a superficia pulita. Una resistenza cusì alta di a petra à l'abrasione permette di esse usata cù successu in stanze cù trafficu altu. Basta à ricurdà i pavimenti in i vestibuli di stazioni di metro di Mosca, assai di quali sò stati cumissioni in l'anni 1930.
A causa di a cumminazzioni di sti pruprietà, a dumanda di prudutti fatti da stu materiale naturali hè in constantemente crescente. In l'ultimi 50 anni, u cunsumu glubale di petra hè aumentatu 23 volte. Sfurtunatamente, a Russia ùn hè micca trà i capi in questu sensu. Questu hè ancu più offensiu perchè e riserve di petra naturale nantu à u territoriu di u nostru paese sò enormi è ammontanu à circa 500 milioni di m3. Sta situazione hè spiegata da una quantità di motivi. Un differente, differente da a tradizione europea, architetturale impedisce l'usu di cladding di petra naturale in a custruzzione residenziale. Finu à avà, ci hè una opinione chì u granitu o marmura in l'internu hè un signu di pompa è "ufficiale" è dunque accettabile in i locali publichi, principarmenti amministrativi. Tuttavia, tutta l'esperienza di a custruzzione mundiale suggerisce chì un tali finitu di pavimentu, per via di a so versatilità, risolve assai prublemi utilitari durante l'operazione di a facilità. Ùn vi scurdate chì u pianu in a struttura interna hè sottumessu à i carichi meccanichi più forti. In u voluminu di un edifiziu di l'appartamentu, un pavimentu durabile è igienicu di u gruppu di l'ingressu, i sbarchi è i passi risparmiaranu soldi nantu à reparazione programata è micca pianificata. I pavimenti in marmura o granitu in u bagnu, u toilette, a cucina o u corridoiu di l'appartamentu ùn sò micca solu belli, ma ancu prestigiosi. Tali decoru hè, prima di tuttu, funziunale, chì significa chì risponde à u cuncettu di urganizà una casa muderna à u massimu.
Ci hè un altru ostaculu per cresce a dumanda di finitura di petra in Russia. Questu hè un livellu relativamente bassu di qualità di materia prima estratta da i dipositi sviluppati nantu à u territoriu di u nostru paese. In quantu à a petra, ci hè una specificità in a valutazione di a so qualità. Quì, i pruprietà decorattivi di u materiale venenu prima. Sicondu u sistema di classificazione mundiale, a petra di finitura hè divisa in ordinariu, decorativu è unicu. A categuria di valutazione dopu hè basatu annantu à e proprietà fisiche è meccaniche di u materiale. Sò quelli chì determinanu i spazii d'usu di a petra: strade di pavimentazione, pavimenti, decorazioni di muru interni, etc. Tuttavia, a valutazione generale hè cunsiderata cum'è u criteriu di qualità decisivu. Hè derivatu nantu à a basa di i dui precedenti è ci permette di parlà di a cunfurmità di a petra à un stilu particulari o tradizione culturale. A dumanda è, in cunseguenza, u prezzu di una petra dipende da quantu pertinenti stu materiale hè oghje è in quantu currisponde à a tendenza architettonica prevalente in un ambiente culturale particulare.
Oghje, in Russia, a maiò parte di a petra ordinaria hè minata. Prima di tuttu, hè u marmura di i dipositi Urali è Sayan. A situazione cù u granitu hè un pocu megliu. A petra d'alta qualità hè minata in i dipositi Mansurovskoye, Kashina Gora è Kalguvara. A petra decorativa assai pocu hè minata. Hè ricevutu da Karelia è da a regione di Leningrad. Per quessa, l'imprese russe di trasfurmazioni di petra utilizanu assai materie prime impurtate da vicinu è luntanu. A petra hè impurtata da u Kazakistan (i dipositi di Dzhil-Tau è Kurtinskoye) è sopratuttu assai, finu à u 30%, da l'Ucraina, principarmenti da u depositu Kapustinskoye. Inoltre, assai di petra hè avà acquistatu in Finlandia, Norvegia, Italia, Spagna, Brasile, Sudafrica, Cina è India.
A specificità funziunale di u pavimentu impone una quantità di esigenze nantu à u materiale di u pavimentu. Se u cladding implica u funziunamentu in stanze cù un trafficu altu, allora assai attenzione hè pagata à e caratteristiche di forza di a petra. Per quessa, quandu si mette pavimenti in stazioni di metro, stazioni ferroviarie, in centri commerciali è di mostra, u granitu è u marmu sò più spessu usati. A roccia abbastanza dura - granitu - hè custituita da orthoclase (40-70%), quartz (20-40%), mica (5-20%), è ancu altri minerali - feldspars, microclines, anorthosites, etc. A struttura di granitu hè granulare-cristallina. I pruprietà decorattivi di sta petra determinanu u culore, è ancu a dimensione è a forma di i grani. Marble hà una cumpusizioni più homogeneia, chì hè basatu annantu à i cristalli di calcite, à volte cù una mistura di dolomite. U marmura si trova in biancu, grisgiu, rosa, rossu, neru, etc. A bellezza di marmura hè ghjudicata da a purità di u tonu di u culore è l'uniformità, o, à u cuntrariu, da a cumplessità è a sofisticazione di u mudellu di i vini.
A resistenza à l'usura di u materiale dipende da a durezza di i minerali chì custituiscenu a petra, l'uniformità è a densità di l'"imballu" di i grani, a forza di a so cunnessione, è altri motivi. Per quessa, a preferenza hè data à marmi densi, bassu porosi, graniti silicificati (cuntenutu di quartz di almenu 30%), è ancu rocci di u gruppu gabbroid - gabbro, labradorite, etc.
Attualmente, l'imprese di trasfurmazioni di a petra producenu pavimenti in pietra naturale di e seguenti dimensioni standard: 300x300, 305x305, 310x310, 400x400, 600x300, 600x600 mm. Sicondu a tecnulugia di trasfurmazioni, i tile pò esse di dui tipi: misurati è modulari. A pruduzzione di piastrelle di misura permette una deviazione di u grossu è e dimensioni lineari di +/-1 mm. I tile modulari sò pruduciuti cù deviazioni minima, chì permette pavimenti senza spazii. In ogni casu, quandu sceglite una tile di facciata, avete bisognu di sapè chì a precisione di u prucessu dipende di e so dimensioni. Quantu più grande sò, più grande hè a probabilità di errore.
Elementi di fronte sò ancu diffirenti in u grossu. Per i zoni interni cù trafficu altu, tile cù un grossu di 20-30 mm sò usati. Se parlemu di stanze induve si deve aduprà a pulizia pisanti, carica è altri equipaghji, allura u gruixu di u tile deve esse almenu 40 mm. U cladding thinnest hè utilizatu in i zoni residenziali induve a carica nantu à u pianu hè chjuca. Di solitu u so grossu ùn trapassa 10-15 mm.
Finu à pocu tempu, u pavimentu era più spessu fattu cù tile di petra cù una superficia pulita o pulita. Ricertamenti, altri tipi di trasfurmazioni - chip è focu - sò diventati più diffusi. Tiles cù una superficia cusì espansione significativamente e pussibulità funziunali è decorative di u pianu di petra. Elementi di rivestimentu texturizatu impediscenu à i scarpi di sciddicà è ponu esse aduprati cù successu per finisce l'entrate esterne, rampe, scale, etc. Affruntà u pianu cù tile cù un sollievu datu in i zoni cù u trafficu più altu permette di ammuccià i difetti chì inevitabbilmente sorgianu durante l'operazione longu di u revestimentu. Tali elementi di cladding in cumbinazioni cù tile lucidati permettenu di urganizà l'accenti funziunali necessarii. À u listessu tempu, u cuntenutu di l'infurmazioni visuali è ergonomichi di l'internu aumenta è a cumpatibilità di u culore-texture di u finitu hè arricchita. Alcune cullizzioni di pavimenti da i principali pruduttori sò prudutte cù sabbiatura. I scratchs sò pocu notevuli nantu à sta superficia, è a conformità di a texture matte cù a tendenza prevalente in l'estetica interna apre novi pussibulità per i diseggiani. Un tali finitu di pavimentu in i zoni umidi aumenta significativamente u cunfortu è a sicurità di u revestimentu.
Quandu sceglite tile per pavimenti in bagnu, docce, piscine, gruppi di entrata esterna, deve esse cunsideratu chì certi tipi di petra pò cambià u culore quandu in cuntattu cù l'acqua per un bellu pezzu. Prima di tuttu, questu hè applicatu à i marmi porosi è eterogenei. Inoltre, certi graniti ponu cuntene l'ossidi di metalli liberi chì, quandu reagiscenu cù l'acqua, ponu ancu causà a decolorazione di a vernice in u tempu. Per evitari tali situazioni, a cunsultazione di specialisti sperimentati hè necessariu. I rapprisentanti di cumpagnie riputate chì participanu à a trasfurmazioni di petra o à a vendita di prudutti finiti fatti di petra naturale certamente vi aiuteranu cù l'scelta di pavimenti è vi dicenu di i prudutti di cura per i pavimenti di marmura o granitu. In modu, a durazione di u funziunamentu di u pianu dipende largamente da a scelta di detergenti. Questu hè soprattuttu veru per i rivestimenti di marmura. I detergenti cù un nivellu di pH neutru è cù cumpunenti chì cuntenenu cera sò cunsigliati per un tali revestimentu. Hè impurtante ancu chì diverse tecnulugii per a risturazione di vechji pavimenti fatti di petra naturale esistenu è sò appiicati cù successu oghje. Certi di elli sò basati nantu à l'usu di sustanzi chimichi, altri sò basati nantu à a rimozione meccanica di a superficia purtata di u revestimentu. Spessu si usa un metudu cumminatu. In ogni casu, a risturazione riescita di un pianu di petra naturali pò esse garantita solu cù l'accessu puntuale à i specialisti di a classa approprita. Malgradu u fattu chì a petra naturale pò esse attribuita in modu sicuru à i materiali di finitura più durable, ùn tollerà micca a negligenza. A scelta ghjusta di materiale, a stallazione curretta, l'implementazione di cunsiglii per u mantenimentu è u funziunamentu - u rispettu di tutte queste cundizioni hè necessariu per un pavimentu fattu di tile di pietra naturale per esse veramente eternu.
Home | Articles
December 18, 2024 17:07:29 +0200 GMT
0.007 sec.