I fatturi operativi sò ligati à a temperatura, l'umidità, u cuntenutu di polvera in l'aria, a precipitazione in forma di pioggia, neve, scossa, etc. Tutti anu un impattu nantu à a sicurità di u funziunamentu durante u so funziunamentu. Fattori di pruduzzione, cum'è u rispettu di a qualità di u travagliu realizatu cù i requisiti regulatori, sò furmati in u prucessu di affruntà i travaglii, è appariscenu durante l'operazione di facings. I fatturi strutturali sò ligati à l'scelta di e decisioni di cuncepimentu di petra è cladding.
Durante u funziunamentu, u revestimentu esternu, prima di tuttu, sperimenta effetti di temperatura chì causanu stress. U so risultatu pò esse a deformazione di i platti di cladding. Ci sò sia quandu a temperatura cambia durante u ghjornu, è quandu e stagioni cambianu. U revestimentu di petra all'apertu hè assai influinzatu da a precipitazione atmosferica in forma di pioggia, grandine, neve, è ancu di u ventu, l'umidità chì penetra in u cladding sia da l'esternu sia da l'internu, influenze luminose è meccaniche. L'impattu di a carica di u ventu, chì in sè stessu ùn affetta micca u revestimentu, pò esse significativu in casu d'aumentu di a precipitazione, postu chì l'acqua di piovana sottu à l'azzione di u ventu pò penetrà in e cuciture di cladding è, quandu si congelate, causanu i platti. turnu.
Durante u funziunamentu di l'edificazioni, l'umidità causata da i prucessi funziunali chì si trovanu in l'edificazioni migranu continuamente à traversu u muru à a superficia esterna. In l'inguernu, à u cuntattu di u mortar di cimentu-sabbia cù a petra, i gocce di temperatura si trovanu è e cundizioni sò create per a so cundensazione. L'acqua resultanti, a congelazione, pò causà delamination, è in certi casi, deformazione di e lastre di cladding. Un dannu significativu à u cladding hè causatu da l'effetti chimichi di l'aria contaminata da l'emissioni di l'imprese industriali, u trasportu, e centrali termali, etc., soprattuttu in i casi induve i gasi sò dissolti in umidità penetrante in u cladding. Per esempiu, u forru di l'uggetti fatti di petra naturale morbida hè sottumessu à a distruzzione cù u tempu sottu l'influenza di gasi di diossidu di sulfuru in l'aria di e cità industriali, chì formanu l'acidu sulfuricu in cumbinazioni cù l'umidità di l'aire. In u risultatu di l'azzione di questu acidu nantu à u marmura, i calcari, u carbonate di calciu si trasforma in gypsum, chì hè inestabile à l'umidità atmosferica.
Inoltre, u cladding hè affettatu da a migrazione di l'umidità chì cuntene suluzioni di sali, chì riceve da u mortar di cimentu-sabbia, soprattuttu quandu si usa i metudi di travagliu invernale. In un periodu cù una temperatura esterna elevata in rocci relativamente solti, cum'è dolomite, calcariu, l'umidità hè capaci di spustà relativamente liberamente. È se e cundizioni d'equilibriu sò stabiliti nantu à a superficia esterna di a facciata trà l'aspirazione capillari è a rata di evaporazione, allura l'acqua, evaporendu, lascia spots di sali nantu à a facciata, a chjamata "fioritura" di a petra, chì aggrava u decoru. qualità di u rivestimentu. In u casu di stanze secche o una temperatura esterna abbastanza alta, l'equilibriu trà l'evaporazione è l'aspirazione ùn pò micca esse in a superficia esterna di e lastre di rivestimentu, ma un pocu più profonda. In questu, ci hè un periculu di cristallizazione interna di sali cù l'occurrence di grandi stress internu, per via di quale u forru pò delaminate.
Di i petri naturali, i graniti sò i più resistenti à l'effetti di l'influenzi fisichi è chimichi. U cladding di granitu pò colapsà per u fattu chì i cristalli di diverse cumpusizioni chimiche è culore chì sò parti di a petra anu una espansione termale ineguale, è i cracks chì aumentanu cù u tempu ponu formate longu i piani di clivage di i cristalli. L'umidità chì entra in elli durante a congelazione provoca ancu più distruzzioni di a roccia, chì hè soprattuttu periculosa per u granitu grossu. Nant'à e facciate miridiunali di l'edifiziu, induve i fluttuazioni di a temperatura di ogni ghjornu sò più grande, u gradu di cracking hè più altu ch'è in quelli di u nordu.
L'azzione cumminata di impurità solida, liquida è gasosa in l'aria, cumminata cù a so alta umidità è i fluttuazioni di temperatura significativu, accelera u prucessu di distruzzione. Stu prucessu pò esse acceleratu da l'usu di materiali di custruzzione di bassa qualità, prudutti è strutture, non rispettu di a norma stabilita di tecnulugia durante u prucessu di produzzione, etc. U cladding hè un elementu integrale di l'edifiziu in generale, per quessa, Hè necessariu di piglià in contu l'impattu nantu à questu di a massa di i strati soprastanti di u cladding, deformazioni di e strutture chjude è a strata di cladding. In cunfurmità cù l'istruzzioni per u disignu è a produzzione di l'opere all'apertu da a petra naturale, u travagliu di fronte, in regula, ùn deve esse principiatu micca prima di 6 mesi dopu a finitura di muratura per tutta l'altezza di i mura. In ogni casu, questi termini ùn sò praticamenti micca osservati, è à u mumentu chì u travagliu di a faccia principia, una grande quantità di umidità resta in i mura, è u stabilimentu di l'edifiziu ùn hè micca stabilizatu. Chistu pò purtà à un shrinkage significativu è deformazioni sedimentarii, chì prucede in modu irregulare cù u tempu. Per i primi dui mesi righjunghjinu circa 55-60%, è da sei mesi u so valore hè da 80 à 90%.
In u risultatu di scontri è deformazioni sedimentarii, u muvimentu di strutture chjude in u casu di una cunnessione rigida trà u cladding è u muru pò creà cundizioni chì, in certi casi, ponu purtà à a distruzzione di a capa di finitura di petra, postu chì u muru. percepisce una carica inusual.
Home | Articles
December 18, 2024 17:29:18 +0200 GMT
0.005 sec.