Quelli chì anu truvatu l'antica Cattedrale di Cristu Salvatore in Mosca si ricurdavanu di u bastimentu cum'è un grande bloccu biancu. Qualchissia hà paragunatu à un iceberg, altri - à un grande pane di zuccaru. I panni brillanti di u tempiu sò diventati quasi a so marca d'identificazione principale, è sta marca, malgradu a perdita di l'edifiziu stessu, hà cuntinuatu à esse guardatu in a memoria di a ghjente.
A custruzzione di u tempiu da u principiu "hà causatu u desideriu di utilizà principarmenti tali materiali chì sò in Russia". A suluzione più veloce hè u casu cù a petra di rùbbriche per a fundazione: anu sceltu quellu chì era più còmuda per piglià è purtassi più vicinu - Grigorovsky calcariu in a parte alta di u fiume Moskva vicinu à Vereya. U paese di Grigorovo, à 80 verste da Mosca, hè statu nutatu quandu era previstu di custruisce a Cattedrale di Cristu Salvatore in Sparrow Hills. Dapoi u 1823, cuminciaru à sviluppà calcariu di Grigorovsky, à u listessu tempu "hè cuminciatu à cunnetta l'altura di u fiumu Mosca cù un canale à u cursu più bassu", è 55 barche di novu custruite sò stati consegnati "à u situ di custruzzione finu à". 1200 cubic fathoms di petra" (più di 11 mila metri cubi).
Quandu a custruzzione in Sparrow Hills si firmò, a minera di petra hè stata interrotta in Grigorov, hè stata ripresa solu una dicada è mezu dopu per a custruzzione di un tempiu in u so locu attuale. Merchant Pegov hà furnitu da Grigorov 3000 cubic fathoms di ruble stone (quasi 30000 cubic meters) necessariu per a fundazione, cù pagamentu di 175 rubles per fathom. Ci era ancu spazii fatti per Sparrow Hills. A petra stava in Grigorov per quindici anni, "ammucciata in disordine è cramped".
U mattone per a cattedrale hè stata preparata in parechji lochi vicinu à Mosca. Un totale di 40 milioni di mattoni sò stati utilizati nantu à i muri di 14,5 arshins (quasi 3,2 metri) di grossu.
Quandu i mura di brique s'arrizzò, a necessità di petra di fronte aumentava. Tuttavia, a so scelta hà causatu difficultà. Ci era l'opinioni chì "malgradu a ricchezza minerale chì a Russia pussede, malgradu a diversità è a superiorità indubitativa nantu à e rocce di petra straneri in quantu à u so usu per l'edificazioni in u clima sittintriunali, sta fonte di l'industria folk resta pocu sviluppata".
Cusì, l'usu longu di u calcariu biancu in u travagliu di petra russa è l'architettura hè stata ignorata. Ma era sta petra da a Piana Russa chì andò à e cattedrali in Vladimir, à a Chjesa di l'Intercessione nantu à Nerl. Più tardi, Mosca di petra bianca s'arrizzò cun ellu.
Calcariu per i custruttori antichi pruvò à esse cunvene in tutti i rispetti. I so dipositi sò stati truvati in ogni locu, questu hà permessu di fà senza trasportu longu di travagliu intensivu. Duranti a minera, ùn hè micca solu a petra stessu hè stata ottenuta, ma ancu a calce, chì andò in u mortar per a muratura. Era ancu cunvenutu chì a petra ùn era micca prufonda, a so rottura di solitu principia in ravine o in vaddi di i fiumi, induve i chjamati fossati di grinding sò stati urigginariamenti. Eliminavanu una strata di terra "arshin five deep" (circa quattru metri) à a strata di petra superiore, chì era "sbattuta cù chjappi", poi alzata cù crowbars, smashed with a martell - "fist" è cunei di ferru in blocchi separati. . Sò stati cacciati da vinti persone cù l'aiutu di un "faru" è un "tubu" - dispusitivi chì s'assumiglia à una porta.
S'ellu era necessariu di operà sottu terra, allora cuminciaru à scavà buchi à una strata di calcariu. Allora l'attuali longitudinali finu à 8 metri di larghezza è finu à 2 metri d'altitudine sò stati perforati in questu. I blocchi minati sò stati tirati à a superficia, è i rifiuti sò stati stretti nantu à i lati di u travagliu. Un passaghju di almenu 1,5 metri hè statu lasciatu in u centru di l'aditu per trascinà i blocchi. I galerie, in regula, ùn sò micca stati fissati, è a petra hè stata sparta per separatamente in strati, per ùn toccu l'argilla o marna chì si trovanu trà e strati.
U calcariu minatu hè statu relativamente facilmente tagliatu in blocchi di a dimensione desiderata. A petra si presta bè à a trasfurmazioni, era abbastanza resistente à l'effetti di l'acqua, u ventu è i cambiamenti di temperatura, mantenendu mudelli diffirenti per un bellu pezzu.
I canteri più antichi è famosi russi eranu i canteri di Myachkovo nantu à u fiumu Moskva, da induve a petra bianca hè stata aduprata ancu per l'edificazioni riali. Solu in una dicada, da 1660 à 1670, a corte reale hà ricevutu 80 mila pezzi di petra bianca da u volost Myachkovskaya. Per quessa, dapoi u 15u seculu, i canteri di Myachkovsky sò stati dotati di u statutu di "affari di petra sovrana". À u tempu, dopu à l'esempiu di Myachkov, u calcariu hà cuminciatu à esse minatu in parechji lochi vicinu à Mosca: in u circondu di Tuchkov, Podolsk, Domodedovo, Korobcheev, Shurov, Dubenkov.
In ogni casu, da a mità di u seculu passatu, in u mità di a custruzzione di a cattedrale, l'usu di a petra bianca in a custruzzione russa hà diminuitu rapidamente. U mutivu di questu hè l'apparizione di un metudu splusivi più efficau, cà a rottura manuale, di sviluppà dipositi di petra. Ma l'esplosioni ùn sò micca adattati per u calcariu biancu. Di solitu si mette in strati relativamente magre, chì, in più, alternanu cù marne è argile. L'esplosione in questu casu hà purtatu roccia innecessaria cù una strata di petra, mischjendu.
È da quellu tempu, e ferrovie in rapida crescita cuminciaru à furnisce rapidamente è à pocu pressu a petra finita da luntanu. In u risultatu, granitu, marmura, gabbro, minatu da splusioni in l'Urali, Ucraina, u Caucasu, o ancu à l'esteru è purtatu da ferru, spessu turnatu à esse più prufittu chì calcariu biancu vicinu à Mosca.
I quarries in Russia Centrale avianu a curà a so ecunumia; I canteri di Myachkovo, per esempiu, fermanu cumplettamente a rottura di calcariu per u cladding, allughjendu solu a preparazione di rubble (fundamentu) petra è calce. Solu in ocasioni u calcariu Myachkovsky hè statu sceltu per a decorazione, cum'è, per dì, per a casa di Morozov, custruita à a fine di u seculu passatu. Finitura di a stazione ferroviaria Kazansky cù calcarii di u depositu Korobcheevsky vicinu à Kolomna, a stazione ferroviaria di Kievsky cù calcari grisgi scuri di u depositu Shimordinskoye vicinu à Kaluga, è ancu u Upper Trading Rows di l'attuale magazzinu GUM cù calcarii di u depositu Kaznacheevsky in a regione Ryazan pareva u listessu pezzu, ordine raru.
Queste opere individuali di affruntà episodica ùn anu micca cambiatu l'imaghjini generale, chì ùn era micca in favore di a petra finita vicinu à Mosca, chì permette à i cuntimpuranii di crede chì "u prezzu di marmi stranieri ... avè una vendita enormosa è constante, dà un vantaghju significativu in l'usu di marmi stranieri nantu à quelli russi, chì, per via di u so prezzu altu, è per via di e so qualità senza teste, eranu pocu utilizati in l'architettura.
Tuttavia, quelli chì eranu incaricati di a custruzzione, forsi l'architettu Konstantin Ton stessu, si sò stallati nantu à u marmu vicinu, familiar, suburbanu. Per a robba esterna di a cattedrale hè stata "scelta (per a vicinanza di u locu, a facilità di consegna, a dimensione appropritata è a dignità) marmura bianca, unpulished, scupertu micca luntanu da Mosca, u distrittu di Kolomna, vicinu à u paese di Protopopov". A decisione hè stata audace, perchè per a prima volta per una struttura cusì impurtante, una petra hè stata scelta "nove prima in a parti esterna di l'edificazioni ùn hè micca stata utilizata". U marmura Protopopovsky, in a lingua geologica d'oghje - dolomita di l'orizzonte Podolsky di u Carboniferu Mediu, hà scupertu pruprietà assai preziose. A petra, cù a so gravità specifica relativamente bassa - 2,4 g / cm3, hè stata distinata da una struttura homogeneia, frattura densa è uniforme, abbastanza resistenza à l'intemperia è a sbiaditura, è a capacità di esse pulita; "in quantu à a furtizza, allora, secondu l'esperienza comparativa cù u brique di ferru più duru, u marmura novu scupertu era quattru volte più resistente à a forza di rottura".
L'estrazzioni di petra bianca Protopopov nantu à a riva sinistra di l'Oka in a vicinanza di Kolomna hè stata largamente lanciata, in trè spazii à una volta. U calcariu si stalla à u nivellu di l'acqua in u fiumu è sottu, per quessa, era necessariu di separà a cantera da a riva cù un fustu grossu. A petra hè stata presa in una striscia stretta longu u fiume. Quì, u rapportu di a terra di sopra è a massa di roccia hè stata a più favurevule.
U cladding stessu era finanziatu da diverse persone è urdinatu da i maestri in parte. Allora, u mercante di San Petruburgu è Helsingfors Sinebryukhov sbucò, trimmed and delivered petra per affruntà u plinth, u mercante Petrov hà arrangiatu una cornice, u mercante Yakovlev - un attic, u mercante Gzhatsk Molchanov revette u parapettu.
L'alte proprietà di u marmura Protopopov hà permessu di creà una decorazione decorativa eccezziunale - faccia bianca neve, coperta di sculture cù assai dettagli. Ancu forme scultoree cusì cumplesse cum'è alti-rilievi cù figure quasi piene, cum'è s'ellu si appoghjanu à u muru, di solitu fattu di bronzu, sta volta sò stati tagliati da a petra - 48 alturilievi sò stati creati in 17 anni. L'iscrizioni eranu ancu scolpite in a petra, lucidati à un culore giallu-oru per chì ogni lettera si distingue luminosamente nantu à un fondo biancu-matte.
I vestiti scolpiti di luce di a cattedrale, cum'è, hà introduttu l'edifiziu in u circhiu di l'antichi edifizii famosi di petra bianca, dotendu cù maestà è sublimità.
Se durante u disignu esternu di u tempiu era pussibule di mantene u principiu di "materiali da l'intestione di a Patria", allora questu ùn pò micca esse dettu di a decorazione di l'internu. Per ella, in più di dui tipi di u so marmura - un Labrador verde scuru da a pruvincia di Kiev è un porfidu Shoksha rossu scuru da a pruvincia di Olonetsk - anu utilizatu petra italiana: bianca cù vini - "ordinario", bluish - "bardillo", rossu. -è-biancu - "porto- santu", cum'è i marmi gialli di Siena è neri belgi.
Quandu in l'epica suviètica, decisu di scaccià a Cattedrale di Cristu Salvatore, allora, per un principiu, l'Istitutu di Materie Prime Minerale hà studiatu currettamente u rivestimentu di marmura esternu è determinò a so cumpusizioni chimica è e proprietà fisiche è meccaniche. I sperti sò ghjunti à a cunclusione chì u calcariu "stà in u forru di u tempiu per più di 70 anni cù a preservazione cumpleta di a forza meccanica".
Allora u marmura protopopovsky cù tutti i so mudelli hè stata eliminata da a cattedrale è purtata à a fabbrica NKVD in Khamovniki. Quì e seghe trasformanu a facciata intagliata in lastre. E elli, à u turnu, andavanu à decorate l'edifiziu di u Cunsigliu di u travagliu è di a difesa, in quale a Cummissione di Pianificazione di u Statu si stalla dopu, è in u nostru tempu - a Duma di Statu.
Una parte di a decorazione interna di a cattedrale hè stata aduprata per decorate a stazione di metro Okhotny Ryad. Quì, a parte di supportu di i piloni hè stata rivestita di marmura bianca italiana "ordinario", i lati - cù "bardillo" blu, u granitu rossu finlandese da u sotano di a cattedrale hè stata inquadrata da l'entrata di a strada è l'uscita di a stazione Okhotny Ryad. custruitu in u bastimentu di l 'Hotel Moskva.
In u nostru tempu, durante a ricustruzzione di a Cattedrale di u Cristu Salvatore, hè statu chì un ritornu à u marmaru protopopiu hè impussibile. A cava stessa, dopu à a custruzzione di a cattedrale, ùn durò tantu: a putenza di i scoglii di sopra hè cresciutu tantu chì a minera di marmura avia da esse firmata. Meccanismi attuali di a terra pudendu caccià e rocce è ghjunghje à u marmaru, ma oghje u dipositu di petra hè statu in i cunfini di Kolomna sottu i blocchi di a cità.
True, quaranta anni fà, una di e spedizioni di esplorazione geologica truvò chì a capa di marmura Protopopov si stendeva in una direzzione suduvestu è quasi ghjunse à a superficia nantu à a riva di u fiumu Kolomenka vicinu à u paese di Dubenki. I studii anu dimustratu chì l'apparenza, a cumpusizioni chimica, e proprietà fisiche è meccaniche di i dolomiti Protopopovsky è Dubensky sò listessi. Allora hè statu stabilitu chì a petra di Dubno hè abbastanza adattata per i dettagli di petra intagliata è sculture. Sembra chì ciò chì era a materia, soprattuttu chì i travaglii sò stati cunservati, induve à a fine di u passatu - à u principiu di stu seculu, i blocchi di Dubensky dolomite sò stati minati.
Ma ancu sta petra duvia esse abbandunata. U mutivu diventerà chjaru s'è vo esaminà currettamente l'edifiziu di a Duma di Statu in Okhotny Ryad cù u marmura Protopopov pigliatu da l'anzianu tempiu sbulicatu. Pochi persone pensanu à chjamà stu edifiziu biancu, perchè u so rivestimentu hè diventatu grisgiu scuru. U mutivu di questu hè a crescente aggressività di l'ambienti urbani in Mosca, in particulare l'emissioni di sulfuru, chì sò causati da l'imprese industriali, i calefactori è i veiculi. Sulphur sottu à l'influenza di l'aria è di l'umidità si trasforma in l'acidu sulfuricu, chì, cum'è parte di a piova àcida, casca nantu à u calcariu, facennu chì prima scurisce, poi colapsà.
Per a Cattedrale di Cristu Salvatore ricustruita, hè statu decisu di ùn preparà u cladding in a regione di Mosca, ma di circà un marmura biancu particularmente resistente. A pianta di trasfurmazioni di a petra di Mosca hà dispostu di questu. Hè apparsu nantu à u canali Moscow-Volga più di cinquant'anni fà, cum'è un appendice di u principale custruttore di u canali - u campu di travagliu forzatu Dmitrovsky, o Dmitlag. I specialisti è i travagliadori si sò stallati in u paese di "Granit" à a stazione di Dolgoprudnaya è cuminciaru à vestisce e porte monumentali in petra. Allora l'abitanti di u paese anu finitu diversi edifici metropolitani. È avà, a cattedrale.
A parte di leone di lastre di marmura ligera hè vinutu per ellu da l'Urali miridiunali da u paese di Koelga, chì si trova à 80 chilometri da Chelyabinsk. A petra calda è dolce di Protopopov hè, per esse sicura, bella, disse L. Kondratiev, Direttore Generale Diputatu di JSC Koelgamramor, ma sicondu parechji di i so dati, si ferma assai daretu à a petra Ural. L'absorzione di l'acqua di a petra Koelga hè 11,5 volte menu di quella di dolomita vicinu à Mosca, cù massa apprussimatamente uguale, a porosità hè 9,3, è a forza di tensione hè quasi 4 volte più altu. Dui anni fà, l'Associazione Americana di Testing di Materiali, dopu avè esaminatu a petra Ural, hà cunclusu: "L'indicatori di u marmu Koelgin in quantu à l'assorbimentu, a densità, a resistenza à l'abrasione, a forza è altri indicatori sò più alti o à u livellu di tali ben cunnisciuti. marmi cum'è "bianco", "carrara", "Wai Georgia", "Berment Verdi" è altri. L'equità di a cunclusione hè cunfirmata, sicondu u Diputatu Direttore L. Kondratyev, da una tale manuvra di l'imprendituri italiani: anu compru a petra Ural più di una volta è a vindutu à altri paesi cum'è a so "carrara" o "bianco".
U marmura hè stata minata in Koelga da u 1926. Finu a data, circa 50 000 metri cubi annu sò pigliati da una fossa cù una zona di 500 metri quatratu à una prufundità di 50 metri, cù riserve totali di quasi 16 milioni di metri cubi. Stu marmu biancu Koelgi hè statu vistu da centinaie di millaie di persone, ancu s'è u nome di u paese ùn hè micca cunnisciutu da tutti. Tutti i palazzi maiò di Mosca di i tempi ricenti: u Palazzu di i Cungressi di u Kremlin, u bastimentu di u guvernu russu, cunnisciutu com'è "Casa Bianca", u Ministeru di a Difesa in Piazza Arbatskaya, u Ministeru di l'Affari Interni in Piazza Oktyabrskaya, u cumplessu nantu à Poklonnaya Gora - sò allineati cù sta petra. U marmu biancu Ural adornava a sala sotterranea di a stazione Pushkinskaya di u metro di Mosca; U marmu Koelga hè statu ancu usatu in l'esteru, in particulare in Ginevra, per affruntà l'edificiu di l'Organizazione Mondiale di a Salute.
Quantu durà u culore biancu di a cattedrale, u tempu dirà, ma nantu à l'esempiu di u Palazzu di i Cungressi di u Kremlin, custruitu in l'iniziu di l'anni 70, pudemu assume chì u forru di marmura Koelga mantene bè u culore di luce.
L'ordine per a chjesa di Mosca, da i standard di l'Urali, era grande - 8 mila metri quatratu, ma abbastanza fattibile per Koelga: un annu, a cantera pruduce 200 mila metri quatrati di marmura. In questu ordine, a tecnulugia per taglià i blocchi di marmura hè stata pruvata da i machini fatti in u circondu, in a cità di Rezhe, Regione Sverdlovsk, in una antica impresa militare, è avà Experimental Plant LLP. L'impresa hà sappiutu finisce rapidamente a so industria di difesa è hà cuminciatu à pruduce prudutti assai più utili - a machina di filu di diamante Nadezhda, a perforatrice Victoria, è a perforatrice Kameya è Gemma. Un cumplessu in miniatura di sti machini hè statu prisentatu in a mostra "Inter-Stone", urganizata da l'Expocentre. Dodici aggregati da Rezh operanu in a cantera Koelgi. Installazioni "Kameya" o "Gemma" drill wells, chì indicanu l'angulu di u reservoir. A machina di taglio di petra Nadezhda, cù a so corda, nantu à a quale sò infilati bushings rivestiti di diamanti, faci un tagliu longitudinale à una prufundità di dui metri per caccià una strata di marmura da u gruixu; "Victoria" taglia a capa stessa cù un grossu di 2 metri. Un altru "Speranza" divide u reservoir in blocchi quadrati di dui metri. Sicondu u direttore di a pianta A. Ya. Garms, i minatori di petra in l'India è in Spagna anu interessatu à i machini Ural.
Per a prima volta, l'ingegneru talianu Luigi Madrigali hà cuminciatu à taglià a petra cù un cable cù perle di diamanti vint'anni fà in e cave di marmura di Carrara. Prima di quessa, a petra hè stata sguassata da a cantera cù circles d'acciaio pisanti. Quandu anu rotatu, un abrasivu hè stata versata nantu à u metale - sabbia. Tutti in u circondu soffrenu di un sonagliu incredibile constante. U cable d'acciaio cù perle di diamante hà cuminciatu à cutà u marmaru cum'è burro, senza alcunu rumore è duie volte più veloce.
I taliani, chì fermanu i trendsetters di a trasfurmazioni di a petra, vanu più in là. Di più in più, abbandunanu i cubi di 2m è taglianu blocchi chì sò longu 20m. Quandu si smembra un tali bloccu in parti più chjuche, hè più faciule per identificà è piglià in contu a struttura interna di a petra.
Koelga preparatu per a chjesa di Mosca principarmenti lastre cù un grossu di 70 è 160 mm, avemu nutatu - cù una superficia rugosa, cum'è u calcariu Protopopov, è ancu spazii per colonne, kokoshniks, archi. A scultura di petra assai fina hè stata realizata in Mosca.
Frà altri tipi di petra chì sò diventati è diventeranu a dicurazione di u tempiu, granitu grisgiu. U stylobate hè allineatu cun ellu, creendu l'illusione di una collina chì una volta esisteva quì. Per u basamentu, u granitu rossu grossu hè stata ottenuta da circa u listessu depositu induve a petra hè stata pigliata centu anni fà. U guvernu di Mosca hà attribuitu fondi per a risturazione di a cantera lucale abbandunata.
In ghjennaghju di u 1996, u Dipartimentu di Scultura è l'Associazione di Scultura di l'Academia Russa di l'Arti cuminciaru à preparà cumpunimenti scultorei per a facciata di u tempiu. Più di 40 artisti sò impegnati in stu affari cumplessu. Cù l'aiutu di i mezi muderni di scanning elettronicu, ricreanu 42 cumpusizioni d'altu rilievu 4 metri d'altitudine. E cumpusizioni miraculosamente cunsirvate pigliate da i mura prima di l'esplosione servenu cum'è mudelli per i novi alti rilievi. Allora sti cumpusizioni seranu restaurati è posti in u museu di u tempiu. I visitori puderanu paragunà i bianchi, cum'è tuttu u tempiu, e petre antichi è attuali.
Home | Articles
December 18, 2024 17:29:42 +0200 GMT
0.005 sec.