Macchini estratti a petra

L'estrazione di marmaru principia dopu à l'indagine geologica, l'esplorazione di prova è u travagliu di overburden - a rimuzione di a capa superiore di a terra. U tagliu di blocchi di petra in u primu stratu hè realizatu da e macchine Victoria bar. U corpu di travagliu di l'unità - a chjamata bar - hè una piastra d'acciaio cù una catena, chì hà cutters cù inserti di lega dura. "Victoria" taglia a petra in direzzione verticale è horizontale. Per fà questu, a barra hè spustata in diversi piani cù un drive cù un cilindru rotativu. "Victoria" faci un cut 41 mm wide à una prufundità di dui metri. Una unità rializeghja un tagliu longitudinale, l'altru opera in a direzzione trasversale, u terzu taglia un bloccu di petra longu 10-12 metri. Allora u blocu hè divisu in parti di dui metri di longu.
L'unità di bar ponu operare inseme cù e macchine di filu di diamante Nadezhda. "Victoria" rializeghja verticali longitudinali è trasversali, è "Nadezhda" taglia u bloccu di petra. Per fà questu, a corda hè infilata in i slots fatti da e macchine di bar, cunnessu cù una manica in un anellu è mette nantu à a pulley machine. A corda, rotante cù una pulleya à una vitezza di 30-40 metri per seconda, taglia u bloccu di petra.
In un massicciu più densu, cù l'aiutu di i rigs di perforazione "Gemma" o "Kameya", l'horizontale longitudinale è transversale, è ancu i pozzi verticali sò fatti per cunverghjenu in un puntu. Allora una corda hè passata in i pozzi è un bloccu di marmura hè tagliatu cun ellu.

Macchini estratti a petra
Macchini estratti a petra
Macchini estratti a petra
Macchini estratti a petra Macchini estratti a petra Macchini estratti a petra



Home | Articles

September 19, 2024 19:14:21 +0300 GMT
0.003 sec.

Free Web Hosting