Custruì un tettu secondu e regule

Chì prutegge a ghjente da u sole ardente, a pioggia è a neve? Di sicuru, u tettu. Dunque, a quistione di truvà materiale d'alta qualità per a custruzzione di u tettu preoccupa assai. Quandu hè decisu chì e caratteristiche di sti materiali duveranu avè, passanu à risolve prublemi ugualmente impurtanti. Custruttori sperimentati identificanu unanimamente i trè prublemi più pressanti:
1. Tipu di tettu, è, per quessa, materiali per questu.
2. Soluzioni di cuncepimentu ottimali (custruttivi).
3. stallazione Special, o a scelta dritta di bastimentu.
I tetti ponu esse inclinati o, cumu si chjamanu, pitched. Differenti in forma geomètrica: single and gable, spherical, hipped, broken, multi-slope, etc. Se a pendenza di u tettu ùn hè micca più di cinque gradi, allora questu hè un tettu pianu.
Per quessa, per a scelta bona di l'edifiziu, deve esse ricurdatu chì i materiali per u tettu deve esse sceltu tenendu in contu e limitazioni tecnologiche. Avà u tile di metallu hè assai populari. Se parlemu di u so usu, allora avete bisognu di ricurdà chì u dispusitivu di serratura di tile di metallo permette di usà solu nantu à i tetti curvi è semicirculari. In questu casu, a pendenza di u tettu deve esse almenu 14 gradi. A longa vita di u tettu furnisce un revestimentu protettivu. Chì avete bisognu di sapè? L'imprese russe producenu parechji tippi di rivestimenti: un revestimentu di polimeru 25-micron-spessu basatu nantu à a pittura, è ancu un revestimentu di polimeru in polvere, u grossu di quale varieghja da 60 à 80 microns. Pudete sapè più nantu à quale tipu di tile di metallo hè nantu à nevastal.ru, è ancu fà un ordine.
Quandu u disignu di un tettu, hè necessariu di determinà esattamente quale di i rivestimenti si adatta à un prughjettu determinatu. Prima di tuttu, a forza è a specificità di tutti l'elementi portanti sò cunsiderate: ducts di ventilazione, valli, rete di neve.
Chì sbagli deve esse evitata quandu custruisce un tettu? Se un tile di metallu hè cuncepitu cù una ligera pendenza, allura l'effettu di u cuntrariu di l'acqua pò esse, l'acqua stagnarà nantu à u tettu è a fuga è a corrosione pò esse. Sì i dutti di ventilazione sò situati transversalmente à a pendenza, allora prima un punching è dopu un colapsu di u tettu pò accade per a furmazione di sacchetti di neve. Succece chì i dutti di ventilazione sò situati ghjustu in i vaddi di u tettu. In tali casi, hè impussibile di fà una stallazione di alta qualità. Ogni maestru ùn darà alcuna guaranzia di strettezza, ma finu à avà a ghjente hè guidata solu da a so vista estetica. In questu casu, numerosi fughe sò inevitabbili.
Unu di i sbagli hè a stallazione, in quale dui vaddi sò riuniti in un puntu. Allora enormi sacchetti di neve sò intensamente formati è u tettu colapsà.
Ùn ci scurdemu micca chì i vaddi ùn deve micca riposu nantu à i mura. Per via di questu, fughe custanti, umidità cumincianu, è tuttu questu porta gradualmente à a distruzzione.
Quandu si unisce à parechji cumpunenti di u vaddi inferjuri, duvete seguità strettamente u metudu di stallazione stabilitu, chì furnisce u locu di e parti di a struttura da u fondu è sopra. Per evitari u flussu di l'acqua sottu à i vaddi, deve esse usatu un cumpostu di custruzzione speciale, chì sigillarà l'articuli ermeticamente.

Custruì un tettu secondu e regule
Custruì un tettu secondu e regule
Custruì un tettu secondu e regule
Custruì un tettu secondu e regule Custruì un tettu secondu e regule Custruì un tettu secondu e regule



Home | Articles

September 19, 2024 19:27:02 +0300 GMT
0.005 sec.

Free Web Hosting